تاریخ: ۱۳۹۹/۲/۲۸
اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط عمومی است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: روابط عمومی واحد آگاهی‌بخشی و هماهنگی است که باید با مردم ارتباط بهینه برقرار کند و افکار عمومی را اقناع کند و نیز مدافع اهداف و جایگاه سازمان دفاع کند که این خود دو در تعارض است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: روابط عمومی واحد آگاهی‌بخشی و هماهنگی است که باید با مردم ارتباط بهینه برقرار کند و افکار عمومی را اقناع کند و نیز مدافع و از اهداف و جایگاه سازمان دفاع کند که این خود دو در تعارض است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، دکتر سید مجتبی احمدی به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در جمع کارکنان روابط عمومی هلال احمر استان اظهار کرد: روابط عمومی به‌عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارد .

وی با اشاره به نقش روابط عمومی در تنویر افکار عمومی بر ضرورت شناخت ظرفیت‌های نوین رسانه‌ای برای ارتباط حداکثری با مخاطبان و ارتقای سطح سرمایه اجتماعی و اعتماد مخاطبان تاکید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وجود شرایط اقتصادی فعلی جامعه و تنگناها و محدودیت‌های موجود ، رهبری همواره به مردم امید می‌دهند و امیدوار و مصمم به تبیین و تحلیل شرایط می‌پردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله اسدی با تقدیر از فعالیت‌های روابط عمومی هلال احمر استان به خصوص در مناسبت‌های ملی و مذهبی، افزود: روابط عمومی در جمعیت هلال احمر هم باید با امید به جلو پیش برود و بحرانها و حوادث نباید امید را از چشم مردم بگیرد و این وظیفه روابط عمومی است که امید و مهرورزی هلال احمر را به مخاطبان یادآور شود.

گفتنی است در این دیدار خزانه دار ، معاون منابع انسانی و پشتیبانی، رئیس حوزه مدیرعامل نیز حضور داشتند.