اداره پشتیبانی اهم بخش ها و وظایف : 1- امور عمومي الف ) انجام امور بیمه درمان تکمیلی کارکنان نظير ثبت نام ، تنظيم ليست متقاضيان، انعقاد قرارداد و نظارت بر حسن انجام كار توسط شركت. ب) انجام امور بیمه شخص ثالث و بدنه خودروهای شخصی کارکنان. ج) انجام امور خدمات رفاهی پرسنل شامل استفاده پرسنل از سوئيت هاي شمال با انعقاد قرارداد مقطعي با محل مربوطه ، فراهم نمودن امكان استفاده پرسنل از سوئيت هاي جمعيت در جمعيت هلال احمر كشور ، تهيه كارت استخر ، انعقاد تفاهم نامه با مراكز خريد در سطح استان. د) مزایده و مناقصه اموال شامل تنظيم برگ شرايط ، دريافت پاكت ها ، تشكيل جلسه شوراي معاملات ، تنظيم صورتجلسه و ... 2- امور پشتيباني (تشريفات ،تداركات ، تاسيسات ، خدمات و ترابري سبك) الف ) تامین خدمات حمل و نقل حوزه های ستادی و ماموریت ها ب) رسیدگی به امور خدمات نظافتي و فضاي سبز جمیعت ج) انجام امور تاسیسات در زمینه تعویض- نصب قطعات و وسایل د) خريد كليه وسايل مورد نياز و تهيه بليت جهت ماموريت هاي كل پرسنل جمعيت استان و) انجام امور تكثير، خدمات پستي و پاسخگويي تلفنخانه جمعيت ه) برگزاري و پشتيباني همايش ها و برنامه هاي استاني و كشوري شامل هماهنگي ورود و خروج مهمانان ، تهيه وسيله اياب و ذهاب ،هماهنگي و تامين مكان مناسب جهت اسكان ، فراهم نمودن زمينه جهت گردش در اماكن و فضاهاي تفريحي و زيارتي ، تهيه سوغات و هديه . 3-دفتر مهندسی و عمران :
الف ) تدوین ، توزیع و بازگشائی استعلام پروژه های عمرانی ب) تدوین و ارائه قراردادکاری با پیمانکاران و رسیدگی به صورت وضعیت فعالیت های عمرانی ارائه شده. ت) نظارت برامور اجرائی ساخت و ساز وپیگیری امور تعمیرات سازه ای و تأسیساتی کلیه ابنیه و مستحدثات استان و شعب تابعه ث) پیگیری اخذ پروانه و پایانکار ساختمان قدیم و سازه های در حال احداث ج) مراجعه به سازمان های ذیربط جهت اخذ زمین برای اجرای پروژه های عمرانی و نيز اخذمجوزهای امتیاز و نصب راه اندازی امور خدماتی برق ، گاز، آب و تلفن ح) پیگیری جذب بودجه های عمرانی استانی و مرکزی خ) نظارت ، نگهداری و بهره وری کلیه امور تأسیسات اعم از گرمایشی ، سرمایشی و روشنائی کلیه مستحدثات اداری و تهیه مقدمات خریداری لوازم و تجهیزات مورد نیاز ابنیه و تأسیسات
|