تاریخ: ۱۴۰۳/۵/۳۰
تحولی نوآورانه در پاسخگویی به ارباب رجوع در جمعیت هلال احمر
تحولی نوآورانه در پاسخگویی به ارباب رجوع در جمعیت هلال احمر

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان خراسان رضوی؛ حسب پیگیری به عمل آمده با تأکید مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دوشنبه های ملاقات عمومی بصورت وبیناری و آنلاین برگزار شد.

دکتر سیدعلی منیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در تکمیل این خبر افزود: باتوجه به تأکید ریاست محترم جمعیت در جهت استفاده از فناوری های جدید در فرآیند ها و عملیات های جمعیت هلال احمر ، در استان خراسان رضوی پس از برگزاری جلسات مستمر و هم اندیشی های انجام گرفته با همت و تلاش حوزه فاوا این جمعیت، بستری امن جهت برقراری ارتباط اختصاصی با ارباب رجوعان به ثمر نشست.  

منیری افزود: با توجه به گستردگی جغرافیای این استان و پراکندگی مناطق تحت پوشش ،برخی ارباب رجوعان و همکاران جهت ملاقات با مدیر عامل، مجبور به طی مسافت های طولانی و خطرات ناشی از تردد غیرضرور میشدند لذا با این روش دیگر به حضور افراد در دفتر ستاد نیست.  

ایشان افزود که: در همین راستا ملاقات های عمومی در بستر امن و اختصاصی طراحی شده است که افراد پس از ثبت نام و تعیین وقت توسط مسئول دفتر مدیرعامل در زمان مشخصی به جلسه وارد و بی واسطه به صورت مستقیم و برخط مسائل و مشکلات خودرا با مدیرعامل جمعیت مطرح می کنند .

وی در پایان اشاره کرد: یکی از هدف های اصلی در جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ گسترش فناوری های جدید در عملیات های امداد و نجات، امور اداری و افزایش بهره وری سازمانی می باشد.