امروز: ۱۴۰۳/۹/۱
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

تاريخ: ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي ساعت ۱۱:۸ کد مطلب: 1920
 واحدهای تابعه خزانه داری
حوزه خزانه داری دارای واحدها و ادارات ذیل می باشد:
الف) اداره حسابداری و تنظیم حسابها
ب ) اعتبارات
ج) اداره دریافت و پرداخت
د)ممیزی اسناد
االف )شرح وظایف اداره حسابداری و تنظیم حسابها :
1 – حسابداری و تنظیم حسابهای اعتبارات تملک داراییهای ملی و استانی و اعتبارات بودجه اختصاصی و بودجه درآمد داخلی
2- تهیه صورتهای مالی جاری و ارائه آن به خزانه داری کل و مجمع استان
3- تهیه گزارشات درآمدی استان و ارسال به جمعیت مرکز
4- پیگیری وصول به موقع درآمدها
ب)اعتبارات شامل:
کارشناس اعتبارات :  تامین اعتبار اولیه درخواست خریدبر آورد اعتبار مورد نیاز ساختمان در حال ساخت و تامین اعتبار به هزینه قطعی اسناد
ج) ممیزی اسنادشامل:
1-ممیزی اسناد جاری
2- ممیزی اسناد درآمدی
3- ممیزی اسناد تملک داراییهای سرمایه ای (عمرانی و خرید تجهیزات)
ج) اداره دریافت و پرداخت:
1) حسابداری دریافت و پرداخت که مراحل آن به شرح ذیل می باشد:
الف) تنظیم لیستهای (کشیک، اضافه کاری،ماموریت) توسط واحدهای مربوطه و تایید مدیرعامل
ب) ارجاع مدیرعامل به خزانه داری – امور مالی- مسئول دریافت حقوق و دستمزد و تنظیم لیست خلاصه شده
ج) تایید مجوز خزانه داری – ارجاع به واحد کامپیوتر –تنظیم فیش حقوقی و پرداخت متقاضی(کارمند)
2- تحصیلدار
3- بایگان اسناد مالی

 

 



ارسال به دوستان  نسخه چاپی


نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی