لیست مطالب
خدمات رسانی نجاتگران به حادثه واژگونی خودروی پژو پارس در محور تایباد به باخرز
با توجه به اعلام مرکز عملیات هلال احمرجمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ساعت 51: 20 روز یکشنبه 7/11/97 به پایگاه جاد ه ای شهید عباسیان مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس ، در محور تایباد به سمت باخرز، بلافاصله یک تیم امداد ونجات جاده ای به همراه یک دستگاه خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام و خدمات نجات را به مصدومان ارائه نمودند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۸ ساعت ۱۰:۲۳

بازدید نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ از پروژه آگاهی از خطرات مین مرز دوغارون
نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ و مسئولین جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از پروژه آموزشی مین هلال احمر شهرستان تایباد در مرز دوغارون بازدید نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت ۸:۴۴

جلسه دی ماه شورای اداری هلال احمر تایباد
دهمین جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر تایباد در سال 97 برگزار و در آن موضوعاتی در خصوص برنامه های دهه فجر ، بررسی مانور ساعت صفر و نقاط ضعف و قوت آن و ارائه گزارش از فعالیتهای امداد از ابتدای سال تا کنون و ... مطرح گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱ ساعت ۱۰:۴۵

دومین جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی تایباد ( خواهران )در دی ماه سال 97
دومین جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی جمعیت هلال احمر( خواهران ) تایباد با توجه به نزدیک شدن به سال جدید تشکیل و در خصوص اجرای طرح فرشتگان رحمت در سالجاری به بحث و تبادل نظر پرداخت شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۱۳:۲۶

مانور ساعت صفربا حضور نیروهای امدادی برگزار گردید
مانور بررسی آمادگی عملیات با عنوان ساعت صفر لحظه ای ، توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی به صورت منطقه ای برگزار گردید ودر این مانور که با موضوعیت حادثه زلزله برای شهرستان تایباد برگزار شده تعداد 15نفر پرسنل و نجاتگران به همراه 2 خودروی عملیاتی و یک خودروی اداری شرکت نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ساعت ۱۲:۳۷

جلسه توجهیی مربیان درجشنواره احسان
باتوجه به ابلاغ دستور العمل جشنواره سرود و تئاتر احسان ویژه کانون های دانش آموزی کارگاه توجیهی در محل جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد با حضور مربیان آموزشی طرح دادرس برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت ۷:۲۸

جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی( خواهران ) تایباد
جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی ( خواهران ) جمعیت هلال احمرتایباد درراستای برنامه ریزی طرح فرشتگان رحمت تشکیل شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت ۱۲:۵۴

بازدید ازکانکس امدادروستایی
باتوجه به فرارسیدن فصل زمستان مسئول امداد ونجات شهرستان تایباد ازتجهیزات وکانکس امدادروستایی مستقر در روستای ارزنه باخرز بازدید نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت ۱۲:۱۸

بازدید ازپایگاه شهیدتکلو
روسای کمیته های چهارگانه ، رئیس محترم کمیته امداد و نجات ورئیس محترم کمیته بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر با نجاتگران نشست صمیمانه درمحل پایگاه شهید تکلو برگزار نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت ۱۲:۶

برگزاری جلسه دی ماه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر تایباد
دهمین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر تایباد در سال 97 با حضور ریاست شعبه و اعضاء شورای اجرایی هلال احمر تایباد برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ساعت ۸:۲۴