لیست مطالب
آغاز آموزش بیش از 3000 دانش آموز در قالب طرح دادرس
روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از آغاز طرح آموزشی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت ) به بیش از 3000 دانش آموز در مدارس شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۱۱

برگزاری شورای تحول اداری در دی ماه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ، جلسه ی شورای تحول اداری جمعیت با حضور پرسنل این شعبه در محل اتاق ریاست برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۲:۰

برگزاری مانور امدادی در روستای برس
روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از برگزاری مانور امدادی روستای برس واقع در بخش کدکن به مناسبت گرامیداشت روز 5 دی ماه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۴۴

پوشش امدادی مراسم 9 دی توسط جمعیت هلال احمر تربت حیدریه
43 روز پیش از آنکه انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 به پیروزی نهایی برسد، مردم انقلابی و غیور تربت حیدریه، در 9 دی همان سال، با خلق حماسه ای کم نظیر، انقلاب را به آخرین خاکریز رسانده و درفش کاویانی پیروزی بر ضحاک زمان را بر بلندای شهر خود برافراشتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۴۰

یک مصدوم در برخورد موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو وانت پیکان
روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امدادرسانی به حادثه برخورد موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو وانت پیکان در شهرستان دولت آباد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت ۱۲:۴۵

برگزاری انتخابات شورای اجرایی درکانون های دانش آموزی هلال احمر شهرستان تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه، انتخابات شورای اجرایی کانونهای دانش آموزی هلال احمر در بخش کدکن با هدف جذب، سازماندهی و آموزش دانش آموزان برای انجام خدمات امدادی، اجتماعی و عام المنفعه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت ۱۲:۴۲

برگزاری دوره تخصصی حمایتهای روانی در جمعیت هلال احمرتربت حیدریه
روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از برگزاری دوره آموزش تخصصی حمایتهای روانی در حوادث و بلایا، با حضور 24 امدادگر خواهر این جمعیت خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۹ ساعت ۱۲:۲۹

افتتاح کانون های دانش آموزی هلال احمر در بخش کدکن
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ، مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه به منظور ارتقای توسعه و مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی، خدمات بشردوستانه و امدادی و تداوم همکاری مشترک و هماهنگی فعالیت های دانش آموزی هلال احمر در مدارس، نسبت به افتتاح کانون دانش آموزی هلال احمر درآموزشگاههای بخش کدکن اقدام نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۸ ساعت ۱۲:۱۳

برگزاری کارگاه آموزشی پناهگیری در زلزله به مناسبت 5 دی (روز ملی ایمنی در برابر زلزله)
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ، به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و در راستای آمادگی دانش آموزان در زمان وقوع زلزله ، کارگاهی در یکی از مدارس شهرستان کدکن توسط امور جوانان تربت حیدریه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۶ ساعت ۱۳:۲۱

مصاحبه با رییس هلال احمر تربت حیدریه به مناسبت 5 دی (روز ملی ایمنی در برابر زلزله)
بامدادی كه یادآور خاطره‌ای بسیار تلخ در تاریخ كشور ماست، سال‌ها در اذهان مردم ایران باقی خواهد ماند. آن هنگام كه ساكنان (بم) و روستاهای اطراف آن در خواب بودند، ناگهان زلزله‌ای به قدرت 7/6درجه ریشتر رخ داد و شهری با 90هزار نفر ساكن زیرورو شد. خرابی این زلزله تا شعاع بیش از 50 كیلومتر را دربر گرفت و باعث ویرانی بسیاری از خانه‌ها، ادارات و مزارع و طرح‌های عمرانی، كشاورزی، فرهنگی و ورزشی شد. این زلزله مهیب،بنا برتعدادی از مبادی آماری 30 هزار كشته داشت و شهر بم و روستاهای اطراف آن را به تلی از خاك تب
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت ۱۳:۴۸