امروز: ۱۴۰۳/۸/۱۶
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

تاريخ: ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن ساعت ۸:۵۱ کد مطلب: 22869
 درخشش روابط عمومی جمعیت استان با احراز دو مقام کشوری دردومین جشنواره گلچین هلال
روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با احراز 2 مقام کشوری اول ودوم در بخشهای ارتباطات الکترونیک وتبلیغات دردومین جشنواره گلچین هلال به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.
به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره نشان از اهمیت فعالیت روابط عمومی دارد، افزود: نقطه مطلوب در جمعیت هلال‌احمر شناساندن خدمات و فعالیت‌های متنوع و گسترده آن به مردم است که این مهم جز با تلاش روابط‌عمومی‌ها محقق نخواهد شد.
وی با بیان این‌که ایجاد ساختار و تشکیلات روابط‌عمومی در معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استان‌ها، خواسته حداقلی مسئولان روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر است، گفت: هلال‌احمر از مردم و برای مردم است و تکیه به روابط عمومی می‌تواند تماس حداکثری با مردم را تقویت کند.
مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر همچنین تأکید کرد: امروزه در تکیه به روابط عمومی، چیزی به‌عنوان آزمون و خطا وجود ندارد، بنابراین مدیران و مسئولان روابط عمومی معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و استان‌های جمعیت باید ضمن انعکاس اخبار جمعیت، به‌منظور تثبیت جایگاه روابط عمومی و دستیابی به اهداف مطلوب، بیش از پیش تلاش کنند.
وجود نگاه مثبت و تحول‌خواه در آثار ارسالی به جشنواره
دکتر رستمی، رئیس هیئت داوران این جشنواره نیز در این مراسم با بیان این‌که آثار ارسالی از سوی روابط‌عمومی‌ها با در نظر گرفتن مفید بودن آثار در 3 بعد خبری و اطلاع‌رسانی، هنری و فنی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت، افزود: این ملاک‌ها به همراه مجموع توانایی روابط عمومی‌ها و دسترسی آنها به امکانات و تجهیزات لازم به‌عنوان شاخص ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های زیرمجموعه هلال‌احمر مدنظر قرار گرفتند.
وی با اشاره به وجود نگاه مثبت و تحول‌خواه در تمامی آثار ارسالی، اظهار کرد: روابط عمومی می‌بایست با در نظر داشتن نیازهای سازمان و جامعه مخاطب، برنامه‌ریزی مرده و اقدامات مؤثر خود را پیش ببرد.
معرفی برترین‌های جشنواره
دومین جشنواره گلچین هلال با معرفی برترین‌ها در 5 بخش امداد تصویری، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات رسانه‌ای و ارتباطات الکترونیک و همچنین با در نظر گرفتن اصل برخورداری استان‌ها از امکانات و تجهیزات لازم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش در بخش ویژه امداد تصویری در استان‌های برخوردار، استان گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان همدان شایسته تقدیر شناخته شدند.
در حوزه استان‌های کم برخوردار در بخش امداد تصویری نیز استان چهارمحال و بختیاری روابط‌عمومی برتر انتخاب و معرفی و استان زنجان نیز شایسته تقدیر معرفی شد.
در بخش تبلیغات در استان‌های برخوردار، استان کرمان به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان‌های خراسان رضوی و البرز نیز به‌صورت مشترک به‌عنوان نفرات دوم انتخاب و معرفی شدند.
در همین بخش و در حوزه استان‌های کم برخوردار استان قزوین به‌عنوان استان برتر، استان اردبیل به‌عنوان استان دوم و سمنان به‌عنوان استان سوم برگزیده شدند.
در بخش تبلیغات در معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه جمعیت هلال‌احمر، روابط عمومی مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران به‌عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و روابط عمومی سازمان امداد و نجات شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش انتشارات و در حوزه استان‌های برخوردار، روابط عمومی استان اصفهان به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان‌های یزد و قم در حوزه استان‌های کم برخوردار به ترتیب به‌عنوان نفرات اول و دوم انتخاب شدند.
در همین بخش در حوزه سازمان‌ها و معاونت‌های جمعیت هلال‌احمر نیز روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت به‌عنوان روابط عمومی برتر معرفی و سازمان داوطلبان شایسته تقدیر شناخته شد.
همچنین در بخش ارتباطات رسانه‌ای و در حوزه استان‌های برخوردار، استان فارس به‌عنوان روابط عمومی برتر و استان خوزستان نیز به‌عنوان نفر دوم معرفی شد.
در همین بخش و در حوزه استان‌های کم برخوردار استان کردستان به‌عنوان روابط عمومی برتر و خراسان شمالی و بوشهر به‌عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش ارتباطات الکترونیک نیز استان خراسان رضوی و استان گلستان به‌عنوان نفرات اول و دوم و در حوزه استان‌های کم برخوردار و متوسط استان قزوین شایسته تقدیر شناخته شد.
ارسال به دوستان  نسخه چاپی


نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی