به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و در دیدار با کارکنان روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی:
قائم مقام مدیرعامل: گسترش پژوهش، تحلیل محتوا و مطالعه افکار عمومی رسالت اصلی روابط عمومی هاست.
آقای محسن نجات قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در دیدار با مدیریت و پرسنل روابط عمومی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، طی سخنانی از روابط عمومی به عنوان مغز هوشیار، قلب تپنده، چشم بینا و گوش شنوا سیستم یاد کرد و گفت: گسترش پژوهش، تحلیل محتوا و مطالعه افکار عمومی از جمله رسالت ها و وظایف روابط عمومی هاست.
وی در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و همچنین تقدیر و تشکر از روابط عمومی هلال احمر استان در کسب رتبه برتر بین روابط عمومی های جمعیت هلال احمر کشور و روابط عمومی های ادارات و سازمان های خراسان رضوی گفت: حیات یک سازمان مرهون تلاش ها و فعالیت های روابط عمومی است و ما باید دنبال توسعه همه جانبه در حوزه روابط عمومی ها و تعامل سازمانی باشیم و روابط عمومی با چشم بینا و گوش شنوای خود می توانند سازمان را به یک مجموعه پویا و ارگانیک تبدیل و مطرح کند.
جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز با توجه به جایگاه و موقعیت آن و میزبانی و خدمت رسانی به یک میلیون ها زائر بارگاه امام رئوف و برگزاری همایش های استانی و کشوری همواره دنبال گسترش پژوهش، تحلیل محتوا و مطالعه افکار عمومی در حوزه روابط عمومی می باشد.
در این دیدار آقای علی سروش مهر مدیر روابط عمومی هلال احمر استان نیز حضور معنوی و حمایت های مدیران را موجب ارتقا روحیه و توان نیروهای روابط عمومی بیان کرد و گفت: روابط عمومی با حمایت های مدیران رشد کرده است و امروز موفقیت ها و دستاوردهای روابط عمومی هلال احمر استان را مرهون حمایت مدیران و کار گروهی و خرد جمعی نیروها هستیم.
شایان ذکر است در مراسمی دیگر، روز یکشنبه 27 اردیبهشت 94 آقای محسن نجات قائم مقام مدیرعامل، آقای والهی خزانه دار و عامل ذیحساب و همچنین فضلیانی مسئول حوزه ریاست و آقای شاه بیگی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور د رواحد روابط عمومی هلال احمر استان، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیریت و کارکنان روابط عمومی تبریک و تهنیت گفتند.