امروز: ۱۴۰۳/۸/۱۷
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

تاريخ: ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت ۱۴:۲۰ کد مطلب: 33757
 روابط عمومی پل ارتباط متقابل مردم با سازمان است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همزمان با روز ارتباطات در دیدار با دست اندرکاران روابط عمومی هلال احمر استان گفت:در ارتباط با مردم همیشه باید شان وکرامت آنان حفظ شود و روابط عمومی به عنوان پل ارتباط متقابل میان مردم وسازمان وظیفه انعکاس نظرات ومهندسی افکار عمومی را برعهده دارد.
دکتر سید مجتبی احمدی با تبریک این روز به همه فعالان عرصه ارتباطات وروابط عمومی اظهار کرد:موضوع اطلاع رسانی وارتباط موثر با مردم در همه سازمانها از اوجب واجبات است وبرای خانواده بزرگ بشردوستانه هلال احمر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی در ساختار سازمانها با شان واهمیت شایسته آن متناسب نیست افزود:روابط عمومی صرفا مدافع سازمان نیست بلکه می بایست رسالت انتقال افکار عمومی را نیز ایفا نماید.
مجتبی محمودی ، مدیر روابط عمومی وارتباطات مردمی هلال احمر خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن سپاس ،اظهار کرد:اعتماد وهمدلی میان مدیران ارشد مجموعه وروابط عمومی از مهمترین ارکان موفقیت این بخش در هرنهاد است.
در خاتمه این نشست صمیمانه ،با اعطای لوح تقدیر و شاخه های گل وشیرینی ،از تلاش شبانه روزی عوامل روابط عمومی هلال احمر در ایام طرح نوروز وحادثه زلزله سفید سنگ خراسان رضوی ،تقدیر شد.
ارسال به دوستان  نسخه چاپی


نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی