اخبـــار
برپایی غرفه خدمات هلال احمرفریمان در نمایشگاه بهداشت روان
جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان با برپایی غرفه آشنایی با فعالیت های هلال احمر در نمایشگاه بهداشت و روان از مورخ 26 مهر95 لغایت 1 آبان 95 ، شرکت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۷ ساعت ۱۰:۴۵

برپایی چادر ایستگاه سلامت در تاسوعا و عاشورا حسینی
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)،برپایی چادر سلامت با هدف کمک به حفظ سلامت عزاداران و پیشگیری از عوارض فشارخون برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۴ ساعت ۱۰:۴۳

طرح دستهای مهربان2 با همکاری کانون غنچه های هلال احمر فریمان برگزار شد
طرح دست های مهربان با هدف اشاعه فرهنگ صلح و کمک به هم نوع و مشارکت کودکان در فعالیت های بشردوستانه در هفته ملی کودک برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت ۱۱:۳۸

رکاب زنی تیم بسیج جمعیت هلال احمر استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس
همزمان با هفته دفاع مقدس تیم دوچرخه سواری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مسیر بهشت صادق(ع) فریمان تا بهشت رضا(ع) مشهد را رکاب زدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱ ساعت ۱۳:۱۱

جشنواره غذا در خانه داوطلب سفیدسنگ برگزار شد.
به همت خانه داوطلب سفیدسنگ و مشارکت جوانان و پایگاه بسیج خواهران ، جشنواره غذا با هدف تقویت روحیه همکاری و ایجاد شور و نشاط و رقابت بین اعضای داوطلب و جوان اجرا و به نفرات برتر هدایایی به رسم یابود اهدا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت ۱۷:۴۷

حضور اعضای داوطلبان در مراسم غباروبی مزار شهدای گمنام
اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر فریمان با حضور در گلزار شهدای گمنام ، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را غبارروبی و عطر‌افشانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت ۱۷:۴۵

اردوی یک روزه اعضای داوطلب به سد تاریخی فریمان
زهرا خدایی افزود: این اردو بیشتر با هدف ایجاد بالا بردن سطح سلامت روحی ، روانی و جسمانی اعضا و دوره باز آموزی امداد و کمک های اولیه ، آموزش نکات کلیدی کوهنوردی و پیاده روی اجرا شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت ۱۷:۴۳

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فریمان
همزمان با 17 مرداد، روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور فرماندار، مسئولین ادارات ، روابط عمومی و خبرنگاران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت ۱۰:۱۶

برگزاری کلاس آموزش آشنایی با هلال احمر برای کودکان عضو کانون فرهنگی بسیج سفیدسنگ
اولین روز دهه کرامت و به مناسبت روز دختر، مرکز امور جوانان هلال احمر در قالب برنامه های طرح تابستانی شوق رویش ، دوره آموزش آشنایی با جمعیت هلال احمر را در کانون فرهنگی بسیج برای کودکان 5 تا 10 سال برگزار نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۷ ساعت ۱۰:۲۲

چهار کشته و پنج مجروح در برخورد چهار خودرو در محور فریمان- تربت جام
رئیس جمعیت هلال احمر فریمان گفت: برخورد چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه تریلر و دو دستگاه خودرو سواری در محور فریمان -تربت جام استان خراسان رضوی، چهار کشته و پنج مجروح بر جای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۶ ساعت ۹:۱۲

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فضای مجازی
مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر فریمان از برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص استفاده صحیح از فضای مجازی و ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری و کاهش آسیب های نوپدید خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۵ ساعت ۱۳:۴۴

بازدید نماینده ی مردم فریمان و سرخس از هلال احمر فریمان
دکتر احسان قاضی زاده گفت: ارتقای سطح کیفی و کمی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز این جمعیت نوپا در شهرستان از مهم ترین برنامه های اینجانب خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۴ ساعت ۹:۲

برگزاری کارگاه آموزشی مداخلات تنظیم هیجانی و اختلافات خلقی – اضطراری در اعتیاد
مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر فریمان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در شناخت مواد مخدر و چگونگی مواجه جوانان با این معضل اجتماعی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۳ ساعت ۱۳:۱۲

برگزاری جلسه اداری و شورای اجرایی با حضور نمایندگان استان
جلسه شورای اجرایی و اداری این جمعیت با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، رئیس حراست جمعیت هلال احمر استان، رئیس، پرسنل و اعضا شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان در روز دوشنبه چهارم مردادماه برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت ۹:۲۴

دیدار صمیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و رئیس حراست جمعیت هلال احمر استان با امام جمعه شهرستان فریمان
حجت الاسلام و المسلمین ایزدی از روحانیون خوش فکر و با سابقه در انقلاب اسلامی هستند که حضور ایشان می تواند موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آموزه های الهی و بسترسازی دینی در سطح شهرستان فریمان شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت ۹:۱۹