اخبـــار
توزیع بسته های حمایتی جمعیت هلال احمر فریمان در میان اقشار آسیب پذیر
به مناسبت اعیاد شعبانیه جمعیت هلال احمر فریمان برنامه اهدای بسته های حمایتی به خانواده های نیازمند و ایتام این شهرستان را برگزار نمود
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۱۲ ساعت ۱۲:۱۸

برگزاری اولین دوره عمومی نجات در جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان
به گزارش روابط عمومی این جمعیت،این دوره با حضور بیش از 30نفر از امدادگران فعال خواهر در محل پایگاه امداد و نجات شهید مطهری برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۱۱ ساعت ۱۰:۴۰

عقد تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر فریمان و مجموعه آبی عرفان
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، به منظور ترغیب و تشویق اعضای جوانان جمعیت هلال احمر فریمان، تفاهم نامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر فریمان و مجموعه آبی عرفان منعقد گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۱۰ ساعت ۱۳:۴۵

مانور پدافند غیر عامل در شهرستان فریمان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، مانور پدافند غیر عامل با هدف آمادگی وآشنایی بیشتر مردم با شرایط بحرانی حملات هوایی به همت امدادگران جمعیت هلال احمر فریمان با همکاری سپاه در روستای اقر فریمان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۳/۶ ساعت ۲۲:۰

با حضور کارشناس آموزش سازمان جوانان صورت گرفت:
آغاز برنامه های ترویج آموزش جوانان شهرستان فریمان
مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر فریمان، در راستای گسترش آموزش های امدادی ویژه جوانان، برنامه های ترویج آموزش جوانان را همزمان با فرارسیدن هفته هلال احمر در محل آموزشگاه پسرانه آیت اله خامنه ای آغاز نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۹ ساعت ۱۲:۴۴

جمعیت هلال احمر فریمان برگزار کرد::
برگزاری گارکاه آموزشی حمایت روانی در زمان حوادث و بلایای غیر مترقبه
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، کارگاه آموزشی حمایت های روانی در بلایا و حوادث غیر مترقبه به همت واحد آموزش جمعیت هلال احمر فریمان در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال 94 در دانشگاه پیام نور فریمان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۷ ساعت ۱۱:۲۳

استقبال نمازگزاران از چادر سلامت
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، در روز 25اردیبهشت ماه 94 اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر فریمان اقدام به برگزاری چادر سلامت در محل برپایی نماز جمعه نمود..
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۵ ساعت ۱۰:۵۱

برگزاری اردوی منتخبین و فعالین جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر فریمان
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، در آخرین روز از هفته هلال احمر ، اردوی آموزشی- تفریحی ویژه 20 نفر از اعضای منتخب جوانان و داوطلبان خواهر جمعیت فریمان در روستای سرسبز چهارتکاب برگزارشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۴ ساعت ۱۲:۲۶

به همت اعضای کانون دانشجویی پیام نور فریمان :
برپایی 2 چادر سلامت در دانشگاه پیام نور فریمان
به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر کانون دانشجویی پیام نور هلال احمر فریمان، نسبت به استقرار دو چادر سلامت در محوطه دانشگاه اقدام نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۳ ساعت ۱۲:۳۷

کانون دانشجویی هلال احمر فریمان برگزار کرد:
مانور سگ های تجسس در دانشگاه پیام نور
در ششمین روز از هفته هلال احمر، کانون دانشجویی هلال احمر پیام نور فریمان در راستای فعالیتهای اجرایی خود در این هفته با همکاری واحد آنست استان، مانور سگ های تجسس را در محل دانشگاه برگزار نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۳ ساعت ۱۱:۴۱

امام جمعه فریمان: اونیفرم هلال احمر می تواند نوید دهنده حیات باشد.
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، در سومین روز از گرامیداشت هفته هلال احمر سرپرست جمعیت هلال احمر فریمان به همراه کلیه پرسنل و جمعی از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان با امام جمعه شهرستان فریمان دیدار داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۰ ساعت ۱۳:۰

حضور پررنگ داوطلبان جمعیت هلال احمر فریمان در برپایی چادر سلامت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۹ ساعت ۱۲:۰

تقدیر و تشکر از مربیان آموزشی امداد و کمک های اولیه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، به مناسبت بزگداشت هفته مقام معلم،جمعیت هلال احمر فریمان طی برگزاری جلسه ای با حضورسعید طاهریان سرپرست جمعیت هلال احمر فریمان در تاریخ 14/2/94 ضمن تقدیر و تشکر از مربیان فعال در زمینه آموزش امداد و کمک های اولیه، به رسم یا بود هدایایی به 2 نفر از فعالان در زمینه آموزش اهداء گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۴ ساعت ۲۳:۰

المپیاد آماده با حضور بیش از 300 نفر دانش آموز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی این جمعیت طرح ملی دادرس با هدف آماده سازی امدادی و توانمدسازی دانش آموزان در روزهای سخت با برگزاری دوره های آموزشی مربیان و 8 ساعته دانش آموزان در سطح 44 تیم و جامعه ی آماری 642 نفر در فروردین و اردیبهشت سالجاری انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۴ ساعت ۱۳:۴۴

همزمان با 12 اردیبهشت سی و ششمین بزرگداشت مقام شامخ استاد مرتضی مطهری در فریمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی این جمعیت این مراسم که با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و میهمانان کشوری در محل سالن شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عبدوس، عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی استاد بر لزوم حرکت جوانان در مسیر انسان سازی و الگوسازی هویتی اسلامی تأکید نموده و گفت: شیوه ی زندگی اسلامی را باید از رفتار و گفتار شهید مطهری آموخت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۴ ساعت ۹:۱