لیست مطالب
برگزاری بازی های بومی و محلی در بین اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان
به گزارش روابط عمومی شهرستان فریمان، مسئول امور جوانان از برگزاری بازی های بومی و محلی در بین اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت ۱۲:۵۱

برزگرای کلاس نقاشی و اصول طراحی در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای شاخه دانش آموزی شهرستان فریمان
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای شهرستان فریمان، کلاس نقاشی و اصول طراحی در محل مرکز اداری شهرستان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ساعت ۱۴:۵۴

پاکسازی از زباله در طبیعت باغ ملی شهرستان فریمان در راستای غنی سازی اوقات فراغت
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، آتنا اصغری مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر فریمان گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و پاک نگه داشتن زمین، باغ ملی فریمان از زباله پاکسازی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ساعت ۱۴:۵۰

برگزاری پویش ملی نذرآب همراه با استقبال بی نظیر اعضا جوانان جمعیت هلال احمر فریمان
به گزارش روابط عمومی شهرستان، مسئول امور جوانان با اعلام خبر اجرا شدن پویش نذر آب گفت: کمپین ملی نذر آب از جمله طرح های بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشور است که با نیت کمک به آسیب دیدگان خشکسالی جنوب شرق کشور در این شهرستان نیز اجرا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ساعت ۱۵:۸

اجرای سومین دوره طرح همدلی تشکل های دانش آموزی ویژه اعضای هیئت های مرکزی انجمن اسلامی دانش آموزان فریمان
مسئول امور جوانان شهرستان فریمان از اجرای طرح همدلی تشکل های دانش آموزی برای سومین سال متوالی در تاریخ 97/6/11لغایت 97/6/14 در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۰ ساعت ۱۴:۴۶

جمع آوری کمک های نقدی مردمی در قالب کمپین نذر آب توسط واحد امور داوطلبان شهرستان فریمان
روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان برای دومین هفته متوالی از استقرار صندوق جمع آوری کمک های مردمی در محل مصلی نماز جمعه در تاریخ 97/5/19 خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۰ ساعت ۱۲:۱

برگزاری دومین دوره انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران
به گزارش روابط عمومی شهرستان فریمان، انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران با شرکت پرشور امدادگران و نجاتگران این شهرستان و با نظارت نماینده محترم معاونت امداد و نجات استان در تاریخ 97/5/15 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۶ ساعت ۱۲:۴۴

ابتکار هلال احمر فریمان در راه‌اندازی دوچرخه سواران امدادگر
رئیس جمعیت هلال احمر فریمان گفت: ابتکار هلال احمر فریمان در راه‌اندازی دوچرخه سواران امدادگر با نتایج و دستاوردهای مثبت همراه بوده و پیشنهاد گسترش این نوع خدمت‌رسانی در سطح استان و کشور را داریم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۱۵:۴۸

بازدید نماینده سازمان امدادونجات از پایگاه امدادی شهید مطهری فریمان
نماینده سازمان امدادونجات کشور با حضور در شهرستان از پایگاه امدادی شهید مطهری فریمان بازدید کرده و از امکانات و آمادگی نیروهای عملیاتی این پایگاه ابراز رضایت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۴:۶

بازدید نماینده سازمان امداد ونجات کشور و رئیس اداره عملیات استان از پایگاه امداد ونجات بین شهری شهید مطهری
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان: با عنایت به لزوم آمادگی پایگاه های امداد و نجات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در سطح کشور ، جناب آقای آسترکی نماینده سازمان امداد و نجات به همراه جناب آقای زارع رئیس اداره عملیات استان و آقای بیات کارشناس واحد عملیات استان جهت بازدید در پایگاه امداد و نجات شهید مطهری فریمان حضور یافتند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۱:۴۸