لیست مطالب
شرکت اعضای جوان فریمان در مراسم افطاری و برنامه های فرهنگی و مذهبی شب قدر
به گزارش روابط عمومی این جمعیت در بیست و یکمین شب از لیالی پر برکت ماه مبارک رمضان مصادف با 7 تیرماه 95 مراسم معنوی ضیافت افطار به لطف یکی از خیرین و با حضور اعضای جوان هلال احمر فریمان در حسینیه شهید هاشمی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت ۱۲:۱۶

توزیع غذای گرم بین نیازمندان توسط واحد امورداوطلبان
زهرا خدایی، مسئول امورداوطلبان ضمن اعلام این خبر، افزود: در اقدامی خداپسندانه و با همت خیرین برای رفع مشکلات قشر محروم جامعه تعداد 70 پرس عذای گرم در سطح محرومین شهر فریمان توزیع گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت ۱۱:۴۳

مرحله سوم طرح همای رحمت اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی این جمعیت سومین مرحله طرح همای رحمت همزمان با شب های قدر و با هدف گسترش سنت حسنه اطعام نیازمندان انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۷ ساعت ۱۱:۴۰

برگزاری اولین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر فریمان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، اولین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان در سال۹۵ در محل جمعیت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳ ساعت ۱۲:۳۳

اجرا ی طرح همای رحمت در شهرستان فریمان
طرح همای رحمت با هدف ترویج سیره حضرت علی (ع) وایجاد بستر مناسب برای داوطلبان و خیرین جهت مشارکت در کمک به افراد کم برخوردار و همچنین به منظور کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبد غذایی در میان اقشار محروم شناسایی شده اجرا شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت ۱۱:۳۸

برپایی چادر سلامت در ماه مبارک رمضان
برپایی چادر سلامت با حضور اعضای داوطلبان خانه داوطلب شهرستان در تاریخ 31 اردیبهشت 95 با استقرار در میدان ورزشی چمن و اقدام به گرفتن فشارخون و تست BMI بیش از 300 نفر از روزه داران و ارزیابی سلامت آنان ارائه شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ساعت ۱۱:۳۴

پیام تسلیت
همکار ارجمند جناب آقای جوان خبر درگذشت برادر گرامیتان موجب تأثر و تألم خاطر گردید ، لذا مصیبت وارده به جنابعالی را تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن زنده یاد علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت ۸:۲۴

برگزاری ضیافت افطاری داوطلبان جمعیت هلال احمرفریمان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان، مسئول امور داوطلبان این جمعیت از برگزاری ضیافت افطاری توسط داوطلبان هلال احمر در شب وفات حضرت خدیجه (س) در محل گلزار شهدای گمنام خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۲:۳۲

عملیات سیلاب و رهاسازی در روستاهای شمالی فریمان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فریمان، احمد سروقد مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: به علت بارش بسیار در تاریخ 14 خرداد ماه 95 ، شاهد جاری شدن سیل در روستاهای شمالی شهرستان فریمان از جمله روستای هدایت آباد ، موسی آباد ، توفال و احمد آباد بودیم که این امر موجب گرفتار شدن چند نفر در میان سیلاب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۶ ساعت ۱۵:۳۷

بازدید اعضای فعال هلال احمر از نمایشگاه کتاب
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان، سعید طاهریان رئیس جمعیت هلال احمرگفت: بازدید اعضای فعال امدادگر، جوانان و داوطلبان از نمایشگاه کتاب واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در تاریخ 9 خرداد ماه انجام گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت ۲۲:۷