پربیننده‌ترین ها
گفتگو
جلسه کارگروه امداد ونجات شهرستان در محل جمعیت هلال احمر گناباد برگزار گردید
جلسه کارگروه امداد ونجات شهرستان گناباد با حضور فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بجران و اعضای کارگروه در محل جمعیت هلال احمر گناباد برگزار گردید
۱۳۹۳/۹/۴

برگزاری کنفرانس مددکاری در گناباد
سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی ایران طی روزهای 12و 13 شهریورماه با حضور جمع کثیری از مسؤلین کشوری از جمله معاون ریاست محترم جمهوری در حوزه زنان ، آقای انواری رئیس کمیته امداد امام (ره) درشهرستان گناباد برگزار گردید
۱۳۹۳/۶/۱۴
اوقات شرعی

لیست مطالب
بازدید رئیس آموزش و پرورش گناباد از پستهای ایمنی و:
بازدید رئیس آموزش و پرورش گناباد از پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و پایگاههای امداد و نجات گناباد
سید محمد مهدوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گناباد و عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و پایگاههای امدادو نجات شهرستان دیدن نمود. مهدوی ضمن آشنایی با فعالیت های این پستها از ایستگاه سلامت ( تست قند خون و فشار خون) , ایستگاه مشاوره ,خیمه نماز ,نمایشگاه گنابادشناسی , فضای دوستدار کودک و ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی بازدید نمود. وی در این بازدید فعالیت های اکیپ های هلال احمر را بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود حضور اعضای جوانان و فعال هلال احم
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۲ ساعت ۷:۵۳

نمایشگاه گناباد شناسی جمعیت هلال احمر گناباد فرصتی:
نمایشگاه گناباد شناسی جمعیت هلال احمر گناباد فرصتی مغتنم برای مسافران و گردشگران
رئیس جمعیت هلال احمر گناباد گفت: به همت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر گناباد در کنار پست ایمنی و سلامت میدان فردوس این شهرستان نمایشگاهی به نام گنابادشناسی برپا گردیده که مورد استقبال مسافرین و زائرین قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۱ ساعت ۱۳:۴۷

اسکان اضطراری 112 مسافر نوروزی توسط جمعیت هلال احم:
اسکان اضطراری 112 مسافر نوروزی توسط جمعیت هلال احم
سید مسعود هدایتی با بیان اینکه از 25 اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه امسال 112 نفر در پایگاه ها و چادرهای هلال احمر شهرستان گناباد اسکان یافتند، ادامه داد...
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۱ ساعت ۱۳:۴۱

المان هفت سین جمعیت هلال احمر گناباد به عنوان یکی :
استقبال خوب مسافرین از المان هفت سین هلال احمر گناباد که در میدان بسیج شهر گناباد
هدایتی رئیس جمعیت هلال احمر گناباد افزود : مرکز امور جوانان این شعبه در نوروز 94 تلاش نموده تا با ابتکارات خلاقانه نسبت به معرفی ..
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۱ ساعت ۱۳:۳۷

بهره مندی 639 مسافر نوروزی از خیمه های نماز جمعیت :
رئیس جمعیت هلال احمر گناباد از برپايي 2 خيمه نماز در مجاورت پست هاي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي ا
سید مسعود هدایتی با اشاره به فعاليت 2 خيمه نماز در مجاورت پست هاي طرح ملي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در اين شهرستان گفت: در اين خيمه ها امكانات جانبي شامل سجاده، قرآن، ادعيه مذهبي و همچنين روحانيون جهت پاسخگويي به شبهات ديني و سوالات شرعی جهت استفاده مسافرین در نظرگرفته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۱ ساعت ۱۳:۳۴

ارائه خدمت به بیش از 560 نفر از مسافرین در ایستگاه:
ارائه خدمات در ایستگاههای سلامت پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان گناباد .
ارائه خدمات در ایستگاههای سلامت پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان گناباد . رئیس جمعیت هلال احمر گناباد گفت :ایستگاه سلامت در هر سه پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که در مبادی ورودی شهرستان گناباد مستقر گردیده است ایجاد شده و به ارائه خدمات می پردازد . هدایتی افزود: در این ایستگاه ها علاوه بر کنترل قند خون و فشار خون و تست BMIزائرین و اعضای جوانان به مسافرین نوروزی خدمات امدادی و توصیه های ایمنی و سلامت ارائه می دهند . وی بیان داشت تا کنون 562 نفر از مسافرین و زائ
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۱ ساعت ۱۳:۲۹

بازدید نماینده سازمان امداد و نجات از پایگاههای ام:
نماینده و ارزیاب سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت سرزده از پایگاه امداد جاده ای عمرانی و پایگاه شهید محمد حسین علی حسینی جمعیت هلال احمر گناباد بازدید کرد.
نماینده و ارزیاب سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت سرزده از پایگاه امداد جاده ای عمرانی و پایگاه شهید محمد حسین علی حسینی جمعیت هلال احمر گناباد بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۰ ساعت ۱۳:۵۷

شمار مسافران نوروزی گناباد از مرز شصت هزار نفر گذش:
امان الله نوروزی رئیس اداره میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناباد اظهار داشت:
وی افزود: اغلب مسافران از آثار و بناهای تاریخی و دیدنی شهرستان از جمله قنات قصبه بزرگترین و قدیمی ترین قنات جهان , بقعه امامزاده محمد عابد (ع) در شهر کاخک , مسجد جامع گناباد , مجموعه موزه مردم شناسی و باستان شناسی ,مجموعه دیدنی روستای ریاب , آبشار کاخک , مسجد جامع بیدخت و . . . دیدن کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۰ ساعت ۱۰:۴۰

استقبال بیش از 750 نفر از کودکان از فضای دوستدار ک:
رئیس جمعیت هلال احمر گناباد گفت: در 9 روز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی
رئیس جمعیت هلال احمر گناباد گفت: در 9 روز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بیش از 750 کودک از امکانات و فضای دوستدار کودک در پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر گناباد استفاده کرده اند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۰ ساعت ۱۰:۳۷

قنات قصبه، بزرگ ترین و قدیمی ترین قنات جهان در گنا:
قنات قصبه بزرگ ترین و قدیمی ترین قنات جهان مربوط به ۲۷۰۰ سال پیش و تنها اثر پیشنهاد شده خراسان رضوی به سازمان جهانی یونسکو برای ثبت است که درگناباد قرا ر دارد.
قنات قصبه گناباد که از شاهکارهای آبی جهان است از دو رشته اصلی و شش شاخه فرعی تشکیل شده‌است و مادرچاه آن در دامنه شمالی سیاه کوه و مظهر کنونی قنات در جنوب محله معروف به قصبه شهر (کوی شرقی) قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱/۱۰ ساعت ۷:۰