پربیننده‌ترین ها
گفتگو
اوقات شرعی

لیست مطالب
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد (طرح پيمان)
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف، هادی رمضانی رئیس این جمعیت اظهار داشت: سازمان جوانان با بهره مندی از پتانسیل کم نظیر دوران جوانی، توانسته است نقش پر رنگ و تاثیرگذاری از حضور جوانان در مقابله با آسیب های اجتماعی را به نمایش بگذارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۲ ساعت ۱۰:۲۷

برگزاری آخرین جلسه شورای اجرایی چهارمین مجمع هلال احمرخواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف,هادی رمضانی رئیس این جمعیت ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)از برگزاری آخرین جلسه شورای اجرایی با حضور شورای اجرایی و بازرس سابق خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۲ ساعت ۸:۳۲

سقوط طبیعت گرد 45 ساله رشتخواری در ارتفاعات کفتر دره خواف
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان خواف از پیدا شدن پیکر طبیعت گرد 45 ساله رشتخواری بعد از چندین ساعت تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۷ ساعت ۹:۶

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران از اعضای فعال در جمعیت هلال احمر شهرستان خواف تجلیل به عمل امد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف هادی رمضانی رئیس این جمعیت ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت:به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر در جمعیت هلال احمر و در راستای ارتقای روحیه، نشاط و پویایی در بین دختران و قدرانی از زحمات داوطلبانه اعضای خواهر در جمعیت هلال شهرستان خواف تجلیل بعمل آمد. .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۶ ساعت ۱۰:۴۲

برگزاری کارگاه آموزشی و مراسم جشن بمناسبت دهه کرامت
رئیس جمعیت هلال احمر خواف از برگزاری کارگاه آموزشی خانواده سالم با حضور اعضای کانون روستایی سده در فاطمیه این روستا به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲ ساعت ۲۳:۲۳

پاکسازی محیط زیست طبیعت روستای سده توسط اعضای کانون روستایی سده جمعیت هلال احمر خواف
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف از پاکسازی محیط زیست طبیعت روستای سده توسط اعضای فعال کانون روستایی سده این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲ ساعت ۸:۵۷

صعود داوطلبان و امدادگران تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان خواف به قله سیالان
رئیس جمعیت هلال احمر خواف از صعود تعدادی از داوطلبان وامدادگران این جمعیت به قله مرتفع سیالان با ارتفاع ۴۱۸۵ متر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲ ساعت ۸:۵۵

برگزاری پنجمین دوره مجمع جمعیت هلال احمر خواف
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف از برگزاری پنحمین انتخابات مجمع شورای اجرایی و بازرس هلال احمر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۵ ساعت ۱۳:۴۴

اهدای پک های بهداشتی هلال احمر خواف به بیماران خاص
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان خواف با اشاره به اجرای طرح‌های حمایتی ویژه بیماران خاص در خواف گفت: یکی از این طرح‌ها اهدای بسته‌های اقلام بهداشتی است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲ ساعت ۱۸:۲۴

کاشت نهال ، یاد بود جانباختگان کووید ۱۹
اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور خواف به مناسبت یادبود درگذشت جمعی از شهروندان در دوران کرونایی در یک برنامه فرهنگی اقدام به غرس نهال در محوطه دانشگاه پیام نور این شهرستان کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۳۱ ساعت ۲۰:۴۶