لیست مطالب
پوشش امدادی کاروان زیارتی 2000 نفری حماسه سازان وح:
پوشش امدادی کاروان زیارتی 2000 نفری حماسه سازان وحدت شهرستان تایباد
در روز زیارتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، کاروان دوهزار نفری تلفیقی اهل تشیع و تسنن شهرستان تایباد راهی حرم مطهر آقا امام رضا (ع) شدند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۷ ساعت ۹:۳۱

رئیس هلال احمر تایباد مدیر نمونه این شهرستان شد
به مناسبت هفته دولت و در همایشی با عنوان تقدیر از کارمندان و مدیران که از طرف فرمانداری برگزار شد، غلامرضا صیادی رئیس هلال احمر تایباد به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۷ ساعت ۸:۱۴

تشکیل جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی شهرستان تایبادب:
تشکیل جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی شهرستان تایبادباموضوع ارمغان مهر
جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی شهرستان تایبادبا توجه به نزدیکی ماه مهر ، ماه مهرورزی و آغاز مدارس و ضرورت برنامه ریزی برای این ایام و با هدف فرهنگ سازی برای توجه بیشتر به حمایت از دانش آموزان نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و توزیع منسجم کمکهای مردمی و نحو تامین کمک ها در محل دفتر ریاست محترم جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت ۱۲:۱۴

تسکین آلام بشری ، نه به اعتیاد وحمایت ازکودکان نی:
حرکت انسان دوستانه داوطلب دوچرخه سوار هلال احمر
دوچرخه سوارداوطلب جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نوار مرزی ایران را باشعار تسکین آلام بشری ، نه به اعتیاد وحمایت ازکودکان نیازمند رکاب می زند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۷ ساعت ۱۰:۳۲

دیدار ریاست و پرسنل هلال احمر با فرماندهی انتظامی :
دیدار ریاست و پرسنل هلال احمر با فرماندهی انتظامی منطقه تایباد
در سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، ریاست و جمعی از پرسنل هلال احمر با فرمانده جدیدمنطقه انتظامی شهرستان تایباد دیدار و در خصوص همکاری های متقابل به گفتگو پرداختند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۶ ساعت ۱۰:۲

امدادگران و نجاتگران هلال احمر تایباد در دوره تخصص:
امدادگران و نجاتگران هلال احمر تایباد در دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی
در دهه کرامت و با توجه به نیاز شهرستان به پرورش نیروهای متخصص و استفاده از این نیروها در پایگاه های جاده ای ، دوره تخصصی پیش بیمارستانی با حضور مربی مجرب و متخصص کشوری برنامه ریزی شد. غلامرضا صیادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت : تخصص وتبحر ازاصول اولیه نجاتگران می باشد و نجاتگران برای بروزرسانی اطلاعات وهمگام شدن باسرعت فزاینده علوم امدادی دردنیا ، باید در دوره های تخصصی شرکت نمایند تا در حوادث وبحرانها بتوانند خدمات استاندارد وکاملی را به آسیب دیده گان ارائه نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت ۱۳:۵۵

شرکت پرشور و نشاط امدادگران و نجاتگران در جشن میلا:
شرکت پرشور و نشاط امدادگران و نجاتگران در جشن میلاد امام رضا (ع)
به مناسبت ولادت فرخنده ، هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت ، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، جشنی با حضور عموم مردم شهرتایباد در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار گردید ، امدادگران ، پرسنل و اعضای هلال احمر شهرستان تایباد نیزبا حضور در این جشن و ضمن برخورداری از فیوضات معنوی آن ، پوشش امدادی آن را نیز برعهد گرفتند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۴ ساعت ۱۳:۴۶

شرکت اعضا ، نجاتگران و پرسنل هلال احمر در پیاده رو:
شرکت اعضا ، نجاتگران و پرسنل هلال احمر در پیاده روی به مناسبت دهه کرامت
همزمان با ایام دهه کرامت و به منظور ترویج فرهنگ معنوی و ورزش عمومی ، مراسم پیاده روی از چهار راه اصلی شهر تایباد آغاز و با عطر افشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان پایان یافت در این مراسم به یمن تبرک و توسل به حضرت امام رضا (ع)، پرچم بارگاه نورانی حضرت ، توسط خادمین حضرتش حمل می گردید ، اعضا ، نجاتگر و پرسنل هلال احمرنیزدراین مراسم حضور گسترده ای داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۳ ساعت ۱۲:۱۳

برخورد وا نت پیکان با موتورسیکلت در محور تایباد ب:
تصادف جاده ای درمحورتایباد-باخرز
برخوردخوری پیکان وانت و موتورسیکلت حادثه آفرید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۸ ساعت ۸:۳۸

شرکت نجاتگران و پرسنل در مراسم محفل انس با قرآن :
شرکت نجاتگران و پرسنل در مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت آغاز دهه کرامت
همزمان با آغازین روزهای دهه کرامت ، که از ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت ولی نعمتمان ، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد و ایام شور و شادی در میهن عزیزمان است ، مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم در مسجد ابوالفضلی شهرستان تایباد ، به منظور آغاز برنامه ها و مراسمات این دهه ، با نام و یاد خدا و استعانت از پرودگار متعال و بهره گیری از فرمایشات و دستورات قرآن کریم و با حضور قاریان مطرح کشور ، امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین ادارات و عموم اقشار مردم برگزار گردید و نجاتگران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۳ ساعت ۹:۵۴