امروز: ۱۴۰۳/۵/۱۳
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
هلال احمر خراسان رضوی به 11 مصدوم 3 حادثه رانندگی امدادرسانی کرد
رئیس اداره عملیات هلال احمر خراسان رضوی از وقوع 3 حادثه رانندگی پیش از ظهر امروز شنبه در جاده های استان و امدادرسانی به 11 مصدوم این حوادث خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۴:۵۳

4086 عملیات توسط هلال احمر در کشور انجام شد/کاهش چشمگیر حوادث خراسان رضوی
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر کشور(EOC) با اشاره به امدادرسانی امدادگران این جمعیت به 4هزار و 86 عملیات در سراسر کشور در نوروز 97، از کاهش 15 درصدی حوادث جاده ای در خراسان رضوی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۴:۲۲

واژگونی 2 خودروی سواری یک فوتی و 4 مصدوم داشت
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی 2 خودروی سواری در محورهای سبزوار- نیشابور و فاروج- قوچان در صبح امروز شنبه 11 فروردین ماه یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۱:۳۲

آرزوی270 امدادگر هلال احمر خراسان رضوی برای سفری بی‌خطر
در هجدهمین طر ح هلال بهشت که در فروردین ماه 97در حال اجراست 270نفر روز امدادگر و نجاتگر در سراسر استان آماده خدمت رسانی به مردم در سفرهای نوروزی هستند و آرزوی تک تک آن ها سفرهای بی خطر و ایمن برای همه مسافران است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۱:۲۱

امدادرسانی به 9 مصدوم 2 خودروی واژگون در محورهای خراسان رضوی
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:‌ نیروهای هلال احمر استان عصر جمعه 10 فروردین ماه به 9 مصدوم 2 حادثه واژگونی خودرو پژو 405 و پراید در محورهای بردسکن- سبزوار و فاروج- قوچان امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۰:۱۹

بازدید عیدانه مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر از پایگاه جاده ای شهدای حکم آباد جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۸:۱۰

امدادرسانی به 9 مصدوم 2 واژگونی خودرو
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:‌ نیروهای هلال احمر استان عصر جمعه 10 فروردین ماه به 9 مصدوم 2 حادثه واژگونی خودرو پژو 405 و پراید در محورهای بردسکن- سبزوار و فاروج- قوچان امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۶:۳۶

در نوروز 97 رقم خورد؛:
سفرهای بی‌حادثه در چناران با اجرای کمپین نه به تصادفات جاده‌ای
رئیس جمعیت هلال احمر چناران گفت: اجرای کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» با هدف سبقت نگرفتن غیرمجاز، صحبت نکردن با تلفن همراه در زمان رانندگی، عدم خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی و به سلامت رسیدن به مقصد، منجر به انجام سفرهای بی‌حادثه در چناران شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۵:۲۷

امدادرسانی به 18 مصدوم تصادف زنجیره ای در محور کاشمر
رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور شادمهر به کاشمر 18 نفر را روانه بیمارستان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۲:۵۴

دانش فنی امدادگران هلال احمر خراسان رضوی مطلوب است
ارزیاب سازمان امدادونجات هلال احمر گفت:‌ عملکرد امدادگران ونجاتگران هلال احمر در این استان در سطح بالایی است و از لحاظ تعداد پایگاه و نیرو نیز مناسب است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۲:۱۲

ریزش چاه منجر به مرگ مقنی شد/ امدادرسانی به کودک سقوط کرده از ارتفاع
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به ریزش یک حلقه چاه در محور کلات- درگز و مرگ یک مقنی در این حادثه گفت: امدادگران هلال احمر جان مقنی دیگر گرفتار در این حادثه را نجات دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۹:۲۸

مرحوم «سیدعلی حسینی» چهره امدادی ماندگار سال 96
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نام و یاد مرحوم «سیدعلی حسینی» امدادگر فقید هلال احمر استان که در حادثه اشترانکوه جان خود را از دست داد به عنوان چهره امدادی ماندگار کشور در سال 96، تا ابد در خانواده جمعیت هلال احمر زنده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۸:۵۴

حضور 105 نیروی جمعیت هلال احمر خواف در طرح نوروزی 97
رئیس جمعیت هلال احمر خواف گفت: در طرح نوروزی 97، 105 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر خواف در 3 حوزه امداد و نجات، جوانان و داوطلبان همکاری دارند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۱۶:۲۸

خراسان رضوی جایگاه نهم حوادث در کشور را دارد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه دومین استان پرتردد کشور خراسان رضوی است، گفت:‌ این استان از ابتدای طرح نوروزی 97 تا تا صبح پنجشنبه نهم فروردین ماه جایگاه نهم در کل حوادث و جایگاه پنجم در حوادث جاده ای کشور را دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۱۵:۴۱

کاهش 30 درصدی مزاحمت های تلفنی به هلال احمر خراسان رضوی
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه حدود 35 درصد تماس ها به هلال احمر استان منجر به عملیات می‌شود از کاهش 30 درصدی مزاحمت های تلفنی به این جمعیت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۱۵:۲۲