امروز: ۱۴۰۳/۵/۱۱
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
اجرای طرح نیابت در جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای
ریئس جمعیت هلال احمر جغتای از اجرای طرح نیابت این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت ۸:۴۲

جلسه توجهیی مربیان درجشنواره احسان
باتوجه به ابلاغ دستور العمل جشنواره سرود و تئاتر احسان ویژه کانون های دانش آموزی کارگاه توجیهی در محل جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد با حضور مربیان آموزشی طرح دادرس برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت ۷:۲۸

امدادرسانی به مصدومین حادثه واژگونی پراید
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت 2 نفر در حادثه واژگونی پراید در محور قوچان به چناران خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ساعت ۰:۰

مراسم تجلیل از پرستاران به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) توسط اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان
رئیس جمعیت هلال احمر گناباد از برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران توسط اعضای جمعیت به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۳:۳۹

حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در فشارهای اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه ها و هجمه های اقتصادی دشمن است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۴۳

خدمت صادقانه به انسانها مسیر اصلی خدمت بی منت در هلال احمر
حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به مردمی و عام‌المنفعه بودن نهاد هلال احمر، تاکید کرد: خدمت صادقانه به انسانها اصلی ترین مسیر خدمت بی منت در هلال احمر است که همه مردم و بشریت از آن منتفع می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۲۷

برگزاری ویژه برنامه روز پرستار
ویژه برنامه روز پرستار به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در بیمارستان امام خمینی (ره ) درگز برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۲۳

تبریک پرسنل و اعضای هلال احمر سرخس به پرستاران بیمارستان لقمان حکیم
پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر سرخس در سالروز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار را به پرسنل و پرستاران بیمارستان لقمان حکیم سرخس تبریک گفتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۱:۲۴

تبریک روز پرستار به پرستاران بیمارستان جوین
پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر جوین در سالروز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار را به پرسنل و پرستاران بیمارستان قمر بنی هاشم نقاب تبریک گفتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۷:۵۵

تصادف خودرو پراید وکامیون در شهرستان جغتای 8 نفر فوتی برجا گذاشت
ریئس جمعیت هلال احمرجغتای مبنی بر تصادف خودرو سواری پراید وکامیون در محور سه راهی ابویسان به جغتای(تقاطع روستای جبله نو)خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ساعت ۱۵:۸