امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
اعلام نتایج دومین دوره انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مشهد
پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس گفت: روز گذشته انتخابات در 9 رسته امداد و نجات در جمعیت هلال احمر مشهد با حضور پر شور اعضا برگزارشد و شمارش آرا در حضور جناب آقای تتار نماینده محترم حراست، آقایان بختیاری و اصغری نماینده محترم معاونت امداد و نجات، جناب آقای صبوری معاون شعبه و مسئول امداد و جمعی از نجاتگران انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۸ ساعت ۱۲:۱۱

برگزاری کارگاه خلاقیت کودک . غنچه های هلال مهد باران . برنامه های شوق رویش . امور جوانان . شعبه کاشمر
مهدکودک باران سه دوره کارگاه خلاقیت کودک برگزار کرد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۸ ساعت ۱۱:۳۲

جلسه هم اندیشی وبرنامه ریزی طرح شوق رویش
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۸ ساعت ۱۱:۰

نذر آب این بار توسط جوانان هلال احمر شهرستان درگز
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان درگز گفت : باتوجه به اینکه در استان سیستان و بلوچستان هموطنان عزیزمان با کمبود اب روبرو شده اند ، سرخ پوشان هلال احمر درگز بار دیگر باتوجه به اهداف والای خود در این زمینه به کمپین نذر آب پیوستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت ۱۲:۱۳

برگزاری دومین دوره انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران
پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس در این خصوص گفت: این دوره از انتخابات که با حضور پرشور امدادگران و نجاتگران از ساعت 10 صبح در جمعیت هلال احمر مشهد در حال برگزاریست 9 نفر بعنوان هیئت مدیره در رسته های ذیل توسط آرای اعضای هلال احمر انتخاب می شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت ۱۱:۳۳

نشست صمیمی با اعضای ستادی معاونت امورجوانان استان
پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس گفت: به منظور افزایش هماهنگی سازمانی جلسه مشترکی بین معاونت محترم امور جوانان استان جناب آقای معین زاده ، اعضای ستادی با خزانه دار و کادر حوزه جوانان جمعیت مشهد ، روز گذشته برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت ۹:۱۸

صعود کوه نوردان جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن به :
صعود کوه نوردان جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن به قله شیرکوه یزد
صعود کوه نوردان جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن به قله شیرکوه یزد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت ۸:۱۹

نقش رسانه در مدیریت بحران موثر است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: عملکرد رسانه ها همچون تیغ دو لبه در مدیریت بحران است به همین دلیل رسانه ها می توانند نقش آفرینی خوبی در مدیریت موثر در بحرانها داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت ۸:۱۷

برگزاری اولین جلسه باشگاه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت ۷:۵۶

سعید فکوری گفت :اردوهای توان افزایی بهترین فرصت در جهت پاسخگویی به سوانح و حوادث است
سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از آغاز اردوهای توان افزایی و توان سنجی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۶ ساعت ۱۹:۵۱