امروز: ۱۴۰۳/۵/۷
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر فریمان خبر داد:
واژگونی یک دستگاه پژوپارس در کیلومتر2محور فریمان به مشهد
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر فریمان از واژگونی یک دستگاه پژوپارس در کیلومتر 2 محور فریمان به مشهد خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲ ساعت ۹:۴۹

ازسوی رئیس جمعیت هلال احمر کشور عنوان شد:
تاکید بر ارائه خدمات شایسته تر به زائران بارگاه منور رضوی
رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ارائه خدمات شایسته به زائران بارگاه منور رضوی در نوروز 97 تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۴:۱۲

اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط واحد داوطلبان جمعیت هل:
اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر گناباد
مسؤل واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر گناباد از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در آستانه سال جدید برای تامین نیازهای معیشتی نیازمندان تحت پوشش این سازمان در سطح شهرستان خبر داد و گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت از جمله طرح های خیرخواهانه و بشردوستانه سازمان جمعیت هلال احمر است که با
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۳:۳۹

امدادرسانی به 119 حادثه دیده در 22 عملیات امدادی
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:‌ جمعیت هلال احمر استان از ابتدای طرح نوروزی سال 97 به 119 حادثه دیده با انجام 22 عملیات نجات امدادرسانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۲:۳۳

بازدید رئیس جمعیت هلال احمر جوین از پایگاه جاده ای حکم آباد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۲:۲۸

مشارکت روزانه 88 امدادگرهلال احمر تایباد در طرح نوروزی 97
رئیس جمعیت هلال احمر تایباد با اشاره به مشارکت روزانه 88 نیروی جمعیت هلال احمر تایباد در ایام نوروز 97، گفت: در طرح نوروزی 97 جمعیت هلال احمر 37 نفر در حوزه امداد و نجات، 36 نفر در حوزه جوانان و 15 نفر (13 پرستار و 2 پزشک) در حوزه داوطلبان فعال هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۲:۲۴

امدادرسانی به 9 مصدوم اولین حوادث جاده ای خراسان رضوی در سال 97
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آسیب دیدن 9 نفر در دو حادثه واژگونی خودرو در محورهای شاهرود- سبزوار و قوچان – فاروج خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۰:۵۸

30 خط تلفنی سامانه 112 هلال احمر خراسان رضوی به صورت همزمان فعال است
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: روزانه به طور میانگین هزار و پانصد تماس با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گرفته می‌شود که متأسفانه بیش از 80 درصد این تماس‌ها مزاحمت تلفنی و تداخل تلفنی دیگر دستگاههای امدادی با سامانه 112 بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۰:۳۵

هلال احمر به 2 مصدوم واژگونی پراید امدادرسانی کرد
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی (EOC) از امدادرسانی نیروهای امدادی این جمعیت به 2 مصدوم واژگونی پراید در محور فیض آباد به بجستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۰:۱۸

بجستان کم حادثه ترین شهر خراسان رضوی بوده است
رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: شهرستان بجستان با وجود آنکه پل ارتباطی 9 استان کشور به خراسان رضوی بوده است، اما خوشبختانه کم حادثه ترین شهر استان بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۰:۳