امروز: ۱۴۰۳/۵/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مانورزلزله فرضی برگزار شد
به مناسبت هفته پدافندغیرعامل مانورزلزله فرضی درشهرستان خلیل آباد برگزارشد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۱۲:۴

ارسال 160 تن دارو وتجهیزات به عراق تاکنون/ تشکیل کمپین "قندپارسی" برای کمک به مسلمانان میانمار
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در نمایشگاه مطبوعات در مورد مسائل مختلف از جمله اولویت‌های کاری‌اش در جمعیت هلال احمر صحبت کرد و گفت: ما باید با مشارکت تمام سازمان‌ها به جلوگیری از حوادث توجه کنیم و در این راه هلال احمر نمی‌تواند تنها عمل کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۱۱:۴۵

چهار دارویی که باید در اربعین همراه داشته باشید
بر اساس گزارشات با توجه به آلودگی هوای شهر کاظمین و سامرا و بازگشت زائران ایرانی از شهر سامرا به کاظمین تعداد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به درمانگاه هلال احمر دچار مشکلات تنفسی بوده و اغلب مبتلا به سرماخوردگی، سرفه و کوفتگی عضلانی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۱۱:۳۳

درخشش اعضای برادرجوانان هلال احمر خراسان رضوی در مرحله کشوری مسابقات رفاقت مهر
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از درخشش اعضای جوانان برادر این استان در مرحله کشوری مسابقات رفاقت مهر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۱۱:۳

داروهای کاربردی و راهنمای زائرین پیاده اربعین حسینی
با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی میلیون‌ها نفر به قصد زیارت امام حسین(ع) با پای پیاده به سمت کربلا حرکت می‎کنند، اگر شما هم علاقمند هستید به آنها ملحق شوید با خواندن این متن با راهنمای سلامت و داروهای کاربردی که دراین سفر به شما کمک خواهد کرد آشنا شوید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۱۰:۴۰

برگزاری جلسه هم اندیشی وتبیین اهداف عملیاتی امور بانوان
جلسه هم اندیشی وتبیین اهداف عملیاتی امور بانوان با حضور مدیرعامل وجمعی از معاونین هلال احمر استان ونماینده استانداری در محل ساختمان صلح برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۱۰:۳۸

مانور:
اجرای مانور پدافند غیر عامل در دبیرستان نوردانش خواف
مانور با حضور امدادگران و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در آموزشگاه نور دانش خواف اجرا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۱۰:۱۲

بازدید ازسازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد
حسن پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: تلاش برای همگانی کردن آموزشهای امدادی که از آن جمله اجرای طرح خادم در سطح شهر می باشد، جزو برنامه های اصلی جمعیت هلال احمر می باشد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۰ ساعت ۹:۹

برگزاری کارگاه امداد و نجات در سیلاب ویژه سازمان ها و ادارات سطح شهرستان زاوه
ابوالفضل پوراومی مسئول امداد و نجات هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از برگزاری کارگاه امداد و نجات در سیلاب ویژه سازمان ها و ادارات با همکاری فرمانداری شهرستان زاوه خبرداد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۹ ساعت ۱۹:۲۷

کارگاه:
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، هادی رمضانی رئیس جمعیت هلال احمر خواف گفت : به مناسبت هفته پدافند غیرعامل کارگاه آموزشی در جمعیت هلال احمر برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۹ ساعت ۱۷:۵۴