امروز: ۱۴۰۳/۵/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
بارگیری محموله 30 تنی کمک های بشردوستانه هلال احمر برای پناهجویان میانماری
دومین محموله کمک های بشردوستانه جمعیت هلال احمر برای پناهجویان میانماری امروز بارگیری و پس از اخذ مجوزهای لازم به بنگلادش ارسال می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۳۰ ساعت ۱۰:۲۵

عطرافشانی مزار شهدای سرخس با حضور پرسنل و اعضای هلال احمر سرخس:
پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمرسرخس با حضور در گلزار شهدا، یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی را گرامی داشتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۳۰ ساعت ۱۰:۱۰

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس خبر داد:
اجرای طرح ارمغان مهر در سرخس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت ۱۳:۱۵

امدادرسانی به حادثه واژگونی خاور/برخورد پژو پارس با نیسان
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر استان گفت:امدادگران هلال احمر به 9 مصدوم حوادث جاده ای بامداد امروز امدادرسانی نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت ۱۰:۴

کشف جسد فردی میان سال در نوک قله فلسکه طرقبه در ارتفاع ۳۱۵۰ متری
حسن پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: روز گذشته در ساعت 10:15 صبح با اطلاع مرکز EOC مبنی بر کشف جسد در قله کوه فلسکه ، تیم نجات کوهستان جمعیت مشهد با استعداد 8 نفر از نجاتگران مجهز به یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه پیکاپ به منطقه اعزام شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۹ ساعت ۸:۴۶

بیانیه مرکز مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر در محکومیت جنایات و نسل کشی مردم مظلوم میانمار
ما باور داریم که انسان ها به هر دین و مذهب و نژاد در همه جای زمین، حق زندگی دارند و هیچ کس حق ندارد به هر نام و بهانه، با زبان مرگ با مردم بی دفاع، به ستیز برخیزد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت ۱۰:۳۵

حادثه این بار در کمین موتور سواران:
امدادرسانی تیم امدادونجات خلیل آباد به حادثه دیدگان برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
سرپرست هلال احمر کاشمر از امدادرسانی عوامل پایگاه بین شهری هلال احمر خلیل آباد به تنها مصدوم حادثه برخورد دو دستگاه موتورسیکلت خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت ۱۰:۲۸

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری(کوهستان)د:
برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری(کوهستان)در گلمکان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت ۱۰:۳

برگزاری ویژه برنامه روز شعر و ادب فارسی به همت اعضای جوان
به گزارش روابط عمومی این جمعیت ، همزمان با روز شعر و ادب فارسی و نکوداشت مقام استاد شهریار ، ویژه برنامه مشاعره و گفتگو با حضور اعضای جوان هلال احمر فریمان در محل دفتر انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد فریمان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت ۹:۳۴

تصمیم گیری برای اسکان اضطراری پناهندگان میانمار در منطقه‌ای به وسعت ۲۰ هکتار در بنگلادش
چگونگی همکاری و راه‌های مشارکت هرچه بیشتر هلال‌احمر ایران با فدراسیون بین‌المللی؛ در دیدار نمایندگان هیات اعزامی هلال‌احمر ایران به بنگلادش و اعضای گروه ارزیابی و هماهنگی فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر بررسی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۸ ساعت ۹:۱۶