امروز: ۱۴۰۳/۵/۱۱
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
واژگونی یک دستگاه لیفان در جاده سبزوار-شاهرود یک مصدوم برجای گذاشت
معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه سواری لیفان در جاده سبزوار- شاهرود 3 مصدوم برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۵ ساعت ۱۲:۵

واژگونی یک دستگاه 405 در جاده سبزوار-شاهرود 2 مصدوم برجای گذاشت
معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده سبزوار- شاهرود 2 مصدوم برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۵ ساعت ۱۱:۴۵

پایش سلامت نمازگزاران جمعه:
پایش سلامت نمازگزاران جمعه
درسومین روز هفته هلال احمر امدادگران واعضای جوانان جمعیت هلال احمر گناباد با نصب چادرسلامت درمبادی ورودی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۵ ساعت ۸:۲۵

گزارش تصویری/جلسه شورای معاونین ومدیران جمعیت هلال احمر استان در هفته هلال احمر با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی
گزارش تصویری/جلسه شورای معاونین ومدیران جمعیت هلال احمر استان در هفته هلال احمر با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۵ ساعت ۷:۱۴

پیام تبریک:
پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف بمناسبت هفته هلال احمر
هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ یادآور فداکاریهای انسان های وارسته ای در سرتاسر جهان هست که فازغ از مرزبندی های سیاسی ، جغرافیایی ، مذهبی و ... در خدمت اقشار مختلف مردم می باشد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت ۱۴:۵۰

حضور اعضای جمعیت هلال احمرتایباددر خانه سالمندان:
خانه سالمندان
همزمان با اولین روز از هفته هلال احمر اعضای کانونهای جوانان – داوطلبان – امدادگران از سرای سالمندان فروزان بازدید کردند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت ۱۳:۲۰

دیدارپرسنل واعضای جمعیت هلال احمر تایباد با بیمارا:
بیماران صعب العلاج
با حضور جمعی از اعضای داوطلب و مجمع خیرین هلال مهربانی جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد با یکی از بیماران صعب العلاج این شهرستان دیدارکردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت ۱۳:۱۵

دیدارپرسنل واعضای جمعیت هلال احمرتایباد دراولین رو:
دیدارباخانواده شهدا
در اولین روز گرامیداشت هفته هلال احمر جمعی ازکارشناسان و اعضای داوطلب با حضور در منزل شهید صالحی دیدار و یاد خاطره آن بزرگوار را گرامی داشتند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت ۱۳:۱۰

غبار روبی مزار شهدا در دومین روز از هفته هلال احمر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت ۱۲:۵۰

دیدار با خانواده شهید مهدی امینی مدافع وطن در هفته هلال احمر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت ۱۲:۴۴