امروز: ۱۴۰۳/۵/۱۲
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
زن متکدی بر اثر تصادف با پراید جان باخت!
یک زن میانسال متکدی حوالی ساعت 18 امروز چهارشنبه در محور فریمان به تربت جام بر اثر تصادف با خودروی پراید جان به جان آفرین تسلیم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ساعت ۸:۵۵

نقش فرهنگی هلال احمر همزمان با انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام
دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان در راستای مأموریتهای فرهنگی، نظارتی خود در سال 95 که به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است با فعال سازی ارکان تشکیلاتی شوراهای فرهنگی، اقامه نماز و احیاء امر به معروف و نهی از منکر تقویم فرهنگی و مناسبت های ملی و مذهبی را تهیه و به تناسب موضوعات خاص سیاستهای لازم را تصویب و ابلاغ نموده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ ساعت ۸:۳۱

برگزاری پنجمین جلسه سرگروههای حلقه صالحین بسیج خواهران
پنجمین جلسه سرگروههای حلقه صالحین بسیج خواهران ادارات شهید رجایی ، امروز به میزبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در محل ساختمان صلح برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۳:۱۶

برگزاری آزمون امداد وکمکهای اولیه 22ساعته:
برگزاری آزمون امداد وکمکهای اولیه 22ساعت در جمعیت هلال احمر سرخس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۲:۵۲

برگزاری جلسه آموزشی تسهیلگران طرح خادم ویژه مدیران و روئسای شعب خراسان رضوی
مصطفی ذاکر سرپرست معاونت آموزش ، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان گفت: در طرح خادم 20هزار خانوار از خراسان رضوی آموزش می بینند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۲:۲۲

برگزاری شورای تحول اداری در دی ماه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ، جلسه ی شورای تحول اداری جمعیت با حضور پرسنل این شعبه در محل اتاق ریاست برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۲:۰

برگزاری مانور امدادی در روستای برس
روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از برگزاری مانور امدادی روستای برس واقع در بخش کدکن به مناسبت گرامیداشت روز 5 دی ماه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۴۴

گزارش تصویری/برگزاری شورای اداری هلال احمر خراسان رضوی در پایگاه امدادو نجات استان
گزارش تصویری/برگزاری شورای اداری هلال احمر خراسان رضوی در پایگاه امدادو نجات استان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۱:۰

حادثه رانندگی در جاده سبزوار-شاهرود چهارمصدوم برجای گذاشت
رئیس هلال احمر سبزوار گفت: بر اثر واژگونی سواری سمند در جاده سبزوار-شاهرود چهار نفر راهی بیمارستان شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰:۳۷

دانش آموزان گنابادی از جمعیت هلال احمر این شهرستان:
دانش آموزان گنابادی از جمعیت هلال احمر این شهرستان بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ؛ دانش آموزان مشتاق به جمعیت هلال احمر با اهداف و وظایف سازمان جوانان وطرح ملی دادرس در گنابادآشنا شدند. رییس جمعیت هلال احمر گنابادبیان داشت:بازدید دانش آموزان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۸:۷