امروز: ۱۴۰۳/۵/۱۳
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
اجرای مانور پدافند غیر عامل
اجرای مانور پدافند غیر عامل با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی وکانون دانش اموزی مدرسه شهید علمی شهرستان بردسکن برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۱۳:۳۵

برگزاری چهارمین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۱۳:۲۹

برگزاری کارگاه آموزشی پدافندغیرعامل جهت ادارات شهرستان
کارگاه یک روزه پدافندغیرعامل جهت مدیران ادارات شهرستان تایباد و پرسنلی که بیشترین ارتباط را در خصوص مباحث اجرایی پدافند غیر عامل دارند ، در سالن سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور اساتید برجسته استانی برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۱۲:۴۳

برگزاری مانور قطع برق و زلزله در شهرستانهای تایباد و باخرز به مناسبت هفته پدافندغیرعامل
به مناسبت هفته پدافندغیرعامل و به منظور سنجش سطح آمادگی ادارات و همچنین بیان ضرورت آمادگی سایر ادارات ، مانور قطع برق در مکان فرستنده برون مرزی رادیویی صداوسیمای شهرستان تایباد و با حضور اعضای مدیریت بحران شهرستان تایباد به اجرا درآمد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۱۲:۴۰

آموزشگاه زنده یاد ریحانه معیل روستای اکبرآباد ، آخرین مقصد کاروان نیکوکاری هلال احمر کاشمر
رییس جمعیت هلال احمر کاشمر از رنگ آمیزی آموزشگاه زنده یاد ریحانه معیل روستای اکبرآباد توسط جوانان و داوطلبان این شعبه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۱۲:۳۴

دیدارسرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس با فرماندار سرخس:
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سرخس سرپرست جدید این جمعیت با مهندس سنجرانی فرماندارشهرستان سرخس در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۱۲:۶

مصدومیت۲نفردرحادثه برخورددودستگاه خودروی سواری پژو و پرایددرمحورقوچان چناران
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از مصدومیت ۲ نفر در حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید در محور قوچان چناران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۱۱:۱۶

برگزاری اردوی زیارتی و تفریحی جهت تیم دادرس خواهران جمعیت شهرستان جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۹:۱۰

کارگاه آمادگی در برابر زلزله برای کودکان برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر بردسکن، در راستای ارتقاء سطح آگاهي و ايجاد آمادگي در بين اقشار مختلف جامعه ...
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۸:۲۶

دستان مهربان در دستهای کودکان محروم شهرستان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه، طرح دست های مهربان به همت مرکز امور جوانان شعبه و با همکاری 20 مهدکودک (کانون های غنچه های هلال) این شهرستان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۸:۱۷