امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
سرپرست هلال احمر خراسان رضوی با دکتر کولیوند دیدار کرد
سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی عصر امروز با دکتر پیرحسین کولیوند دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲ ساعت ۱۲:۱۲

پنج مصدوم در تصادف محور سرخس-مشهد
رییس جمعیت هلال احمر سرخس از مصدومیت پنج نفر در برخورد خودروی پراید و وانت پیکان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳۰ ساعت ۱۸:۶

نشست بررسی راهکارهای همکاری مشترک فیمابین جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون خراسان رضوی برگزار شد
اشتراک ظرفیتها و تجارب، آموزش و فرهنگسازی و هم افزایی مهمترین موارد مطرح شده در نشست بررسی راهکارهای همکاری مشترک فیمابین جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون خراسان رضوی با حضور معاونان ومدیران این دو نهاد بود.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳۰ ساعت ۱۲:۱۳

تزریق بیش از 68هزار دوز واکسن در طرح ایران یاران جوان
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ازتزریق68هزارو 656 دوز واکسن در اجرای طرح «ایران یاران جوان» تاکنون در این استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳۰ ساعت ۹:۴۸

واژگونی خودرو پراید یک مصدوم برجای گذاشت
رییس جمعیت هلال احمر نیشابور از امدادرسانی نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری امام رضا(ع) جمعیت هلال احمر نیشابور به حادثه واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ محور نیشابور به مشهد مقدس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۸ ساعت ۹:۳۴

همکاری خبرنگاران هزینه‌های پاسخگویی به بحران را کاهش می‌دهد
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: پوشش رسانه‌ای و فعالیت خبرنگاران در زمان بحران موجب آرامش روانی متاثرین از حوادث و بلایا می‌شود که نتیجه آن کاهش هزینه‌های عملیات پاسخ به بحران در جمعیت هلال احمر است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۷ ساعت ۹:۳۰

تشکیل نخستین جلسه شورای عالی مدیریت بحران با حضور رئیس جمهور
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای عالی مدیریت بحران آمادگی همیشگی در مقابل حوادث طبیعی را ضروری دانست و اظهار داشت: شرط تدبیر این است که پیش‌بینی، پیشگیری و مواجهه به موقع و مناسب با حوادث طبیعی داشته باشیم و در این راستا لازم است متناسب با احتمال وقوع آنها، پیشگیری‌ها و آمادگی‌های لازم انجام شود.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۵ ساعت ۹:۳۴

سویه امیکرون کرونا و توصیه‌هایی برای پیشگیری از ابتلا به آن/ اینفوگرافیک
سویه امیکرون، به تازگی در آفریقای جنوبی شناخته شده و به سرعت در حال انتشار در سراسر دنیاست. این سویه به عنوان پنجمین سویه نگران کننده از سوی سازمان بهداشت جهانی شناخته شده است. اینفوگرافیک زیر شما را با سویه‌ها و جهش‌های کرونا و راه‌های کنترل و پیشگیری از سویه جدید آشنا می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۵ ساعت ۸:۳۶

کاهش آمار تلفات جاني به خاطر واکسیناسیون است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر خراسان رضوی با اشاره به لزوم واكسيناسيون، گفت: فقه و فقیه، در طول تاریخ مؤید تلاش‌های علمی دانشمندان علوم پزشکی و طب بوده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۴ ساعت ۱۳:۵۵

زلزله داورزن بدون خسارت / بیدارباش مردم کنار آتش و آماده باش امدادگران تا صبح
وقوع 4 زمین لرزه در شهرستان داورزن و حوالی ریوش اگرچه موجب نگرانی مردم شد و آنها را راهی کوچه و خیابان کرد اما طبق ارزیابی امدادگران هلال احمر که تا صبح در کنار مردم بودند این زلزله ها هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۴ ساعت ۸:۵۶

انجام 58 فعالیت به مناسبت روز دانشجو توسط اعضا جوانان هلال احمر خراسان رضوی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 58 مورد فعالیت توسط اعضا جوانان هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو در شعب استان انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۰ ساعت ۱۳:۳۷

اعتبارات حمایتی هلال احمر کشور 300 درصد افزایش یافت
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: میزان اعتبارات حمایتی و درمانی این جمعیت در سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۸ ساعت ۲۲:۱۶

مدیر کل توانبخشی هلال احمر کشور: تولیدات ویلچر در ایران با استانداردهای جهانی فاصله دارد
مدیر کل توانبخشی هلال احمر کشور در مشهد گفت: تولیدات ویلچر در ایران با استانداردهای جهانی فاصله دارد و در واقع متاسفانه تولید ویلچر استاندارد عالی در کشور برای معلولان مختلف نداریم.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۶ ساعت ۱۶:۴۰

رئیس جمعیت هلال احمر:
از دریافت حقوق و مزایای ماهیانه صرف نظر کردم
دکتر کولیوند در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای عالی این جمعیت گفت: در جمعیت هلال احمر یک ریال حقوق و مزایا نخواهم گرفت و افتخارم این است که بتوانم در مدت مسئولیت در این نهاد عام المنفعه، به مردم شریف ایران خدمت کنم.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۶ ساعت ۹:۵۶

پیام تبریک معاون امور جوانان هلال احمرخراسان رضوی به مناسبت روز دانشجو
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در پیامی روز دانشجو را به تمامی دانشجویان واعضا جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۶ ساعت ۸:۵۸