امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
درخشش دبیر کانون دانشگاه فنی حرفه ای خراسان رضوی در جشنواره رویش
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از کسب رتبه برتر دبیر کانون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای این استان در سومین جشنواره رویش خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۹ ساعت ۱۲:۳۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی: ‌ رسانه ها نقش مهمی در بهبود تصمیم گیری مدیران بحران دارند/ برقراری ارتباط، کنترل خسارت و سنجش افکار عمومی از وظایف اصلی فعالان رسانه ای است
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: رسانه ها نقش مهمی در بهبود یا بدتر شدن تصمیم گیری مدیران بحران در شرایط اضطراری دارند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۸ ساعت ۱۲:۳۲

رخوردموتور سیکلت باخودروی سواری تیبادر محور خواف به قاین 2 مصدوم بر جای گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر خواف گفت:نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری شهدای گمنام سه راهی نشتیفان به دو مصدوم حادثه برخورد خودرو تیبا با موتور سیکلت امدادرسانی کردند
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۸ ساعت ۱۱:۸

ارتقای اعتماد مردم با تلاش هنر هشتم
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: روابط عمومی هنر هشتم است و تلاشگران این عرصه به خصوص در روابط عمومی نقش مهمی در ارتقای سطح اعتماد مردم دارند و می بایست نگرش علمی و مهارتی و هنرمندانه داشته باشید .
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۷ ساعت ۱۸:۱۸

برگزاری دوره توان افزایی نجاتگران خواهر جمعیت هلال‌احمر مشهد مقدس به مناسبت هفته هلال احمر در روزهای پایانی این هفته
▪️مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد گفت :ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیر عامل محترم استان جناب آقای دکتر احمدی و معاون مدیرعامل و ریاست شعبه مشهد جناب آقای زرگر
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۷ ساعت ۱۴:۳

پایان عملیات جستجو و نجات شهروند مفقودی در ارتفاعات نیشابور
عملیات جستجو و نجات شهروند مفقودی در ارتفاعات نیشابور پس از 25 ساعت تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر نیشابور و هیئت کوهنوردی شهرستان به پایان رسید.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۶ ساعت ۱۰:۳۴

واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور نیشابور به مشهد مقدس
نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری امام رضا(ع) نیشابور به حادثه واژگونی خودرو پراید امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۶ ساعت ۹:۴۷

تهیه 7000 بسته افطاری ساده توسط هلال احمر رشتخوار :
تهیه 7000 بسته افطاری ساده توسط هلال احمر رشتخوار به مناسبت هفته هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار از تهیه و توزیع 7000 افطاری ساده در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۵ ساعت ۱۰:۴۱

۳ سناریو برای اربعین 1400 متصور است
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در تشریح تدابیر اتخاذ شده جهت مراسم حج امسال با توجه به اظهاراتی از سوی مقامات عربستان، گفت: وزیر بهداشت قول دادند که در صورت برگزاری مراسم حج و اعزام حجاج ایرانی، تامین واکسن کرونا برای حجاج را بدون نوبت انجام داده و واکسن برایشان تامین شود.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۵ ساعت ۹:۲۳

نجات دو نوجوان گم شده در ارتفاعات کوههای پیراکوه روستای جلمبادان
نجات دو نوجوان گم شده در ارتفاعات کوههای پیراکوه روستای جلمبادان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۵ ساعت ۸:۲۱

پیام تبریک و تجلیل مهندس معتمدیان، استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته هلال احمر
استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته هلال احمر را تبریک گفته و با گرامیداشت این روزها از تلاشهای اعضای جوان، داوطلب، امدادگر و کارکنان این نهاد مردمی در خطه خورشید، تقدیر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۴ ساعت ۹:۲۸

نجات ۷نفر معدنچی از سیلاب محمدآبادتاآب گرفتگی روستاهای بخش روداب سبزوار
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار از گرفتار شدن ۷نفر معدنچی در بستر رودخانه روستای محمد آباد در فاصله۷۰کیلومتری سبزوار خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۲ ساعت ۱۳:۳۱

پیام تسلیت دکتر همتی خطاب به رئیس هلال‌احمر فلسطین در پی شهادت شهروندان فلسطینی
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به دکتر الخطیب رئیس هلال احمر فلسطین مراتب تسلیت خود را در پی شهادت شهروندان فلسطینی اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۲ ساعت ۱۳:۸

هلال احمر قبل از انقلاب تشریفاتی بود و پس از انقلاب اسلامی همراه و نزدیک مردم شد
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با مسئولان هلال احمر خراسان رضوی گفت: خدمات صادقانه و انساندوستانه جمعیت هلال احمر به انسان‌های حادثه دیده‌ و خدمات خالصانه این جمعیت برای نجات جان انسان‌های حادثه دیده و کمک به اشخاصی که به واسطه بلایای طبیعی تمام دارایی خود را از دست داده اند، بسیار ارزشمند است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۲ ساعت ۱۲:۲۶

نجات فرد مسموم بر اثر استنشاق مواد شوینده در مشهد
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشهد مقدس از مسمومیت یک خانم ۲۸ ساله با استنشاق مواد شوینده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۲ ساعت ۱۱:۳۷