امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

تاريخ: ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت ساعت ۱۱:۴۲ کد مطلب: 63672
 روابط عمومی عصر دیجیتال مبتنی بر خلاقیت است
مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: روابط عمومی عصر دیجیتال با روابط عمومی عصر گذشته متفاوت است و در دنیای ظهور رسانه‌های جدید همه افراد دارای رسانه هستند و لذا خلاقیت شرط موثر بودن اقدامات است . دکتر استاک در جلسه ویدئوکنفرانسی با مدیران و نیروهای روابط عمومی هلال احمر کشور افزود: توجه و تدبر در قرآن کریم همیشه الهام بخش است کما اینکه خداوند هدف خویش را کمال و رشد و سعادت انسان می‌داند و توجه به مخاطبان مختلف و رساندن پیام به هر مخاطبی با توجه به شرایط هر طیفی متفاوت است که به عنوان نمونه گاهی خطاب خداوند به همه انسان‌ها یا با پیامبر یا با کافران و حتی گاهی با مقربان الهی است. وی با اشاره به تقدیرهای رئیس جمهور و سایر مسئولان نظام از هلال احمر در موضوع کرونا، حضور بین‌المللی در انفجار لبنان، زلزله سی سخت، راه‌اندازی خانه‌های هلال و تقویت ناوگان های امدادی، استخدامهای جدید و آموزش های همگانی را از مهم ترین انعکاسها دانست. وی با اشاره به بروز تحولات در امور مختلف آموزشی، مدیریت، اقتصاد و سایر زمینه‌ها مبتنی بر رسانه و فناوری‌ها نوین، اظهار کرد: ساماندهی روابط عمومی با نیروهای داخلی و طراحی چارت جدید، راه اندازی استودیو هلال، توجه به همه رسانه‌ها، راه اندازی باشگاه، تقویت زبان های خارجی، آغاز موزه های استانی ، تولید و انتشار هشت ویژه برنامه و تلاش برای کار آمدی بیشتر روابط عمومی و نظام رتبه بندی روابط عمومی ها و گرامیداشت هفته هلال حائز اهمیت است. مجتبی محمودی رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به مشکلات و دردهای مشترک همه استانها در خصوص عدم تخصیص بودجه و چارت روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: با توجه به این که اختیارات مالی از استانها گرفته شده است ، جذب امدادگر به عنوان نیروی روابط عمومی باید جدی گرفته شود. وی ادامه داد: برخی بخشنامه های سازمانی در ممنوعیت حضور و فعالیت در فضای مجازی وجود دارد که در منافات و تناقض با خدمات روابط عمومی ها است. وی افزود: با توجه به اینکه روابط عمومی های عصر دیجیتال قطعاً هوشمند است و باید از این ابزار استفاده شود این در حالی است که گاهی همراهی های فنی و فن آورانه با روابط عمومی حداقلی است. محمودی، ایجاد اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز روابط عمومی ها را پیشنهاد کرد و گفت: استفاده از نظرات سایر استانها بستر بهره بردن از خرد جمی را فراهم کرده و میتواند در طرحها و ایدهای سازمانی و امور کارشناسی بسیار مفید باشد. وی گفت: باشگاه خبرنگاران باید بازوی روابط عمومی باشد و احساس رقابت میان رابطان خبری روابط عمومی با اعضای باشگاه خبرنگاران چندان مناسب نیست. وی در نهایت خواستار پیش بینی شرایط انعکاس اخبار در کلیه روزهای هفته برای درج اخبار در کانال خبر روابط عمومی در همه اوقات و روزهای هفته شد.
ارسال به دوستان  نسخه چاپی


نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی