امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۰



اخبـــار
کمک ۵۰۰ میلیون ریالی مهدیه مشهد برای سیلزدگان
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مبلغ ۵۰ درصد از وجوه نقدی اعطایی مردم به مهدیه مشهد برای جشن‌های نیمه شعبان در راستای دستگیری از خسارت‌های سیل‌زدگان در استان‌های کشور به ارزش پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمر واریز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴ ساعت ۱۱:۵۲

۶۰ درصد کمک‌های نقدی استان به سیل‌زدگان، کمک مشهدی هاست/۷۶ درصد جامعه خراسان رضوی شهر نشین است
تشکیل تیم‌های دوام ثامن برای مشهد با ۵۶۰۰ نفر آموزش دیده به عنوان داوطلبان شهرداری مشهد برای آمادگی حضور در حوادث و سوانح بی‌نظیر است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۸ ساعت ۱۰:۱۳

805 میلیون تومان کمک نقدی مردمی به سیل زدگان
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی از جمع آوری 805 میلیون تومان کمک های نقدی شهروندان خراسان رضوی به منظور کمک به سیل زدگان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۶ ساعت ۱۳:۲۵

تخصیص نیمی از سهم مبارک امام (ع) برای کمک به سیل زدگان
نصفی از سهم مبارک امام(ع) از سوی آیت ا.. سیدان با اجازه مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت ا.. سیستانی دامت برکاته به منظور کمک به سیل زدگان اختصاص پیدا نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۴ ساعت ۱۰:۳۸

حمایت هیئت فوتبال خراسان رضوی از سیل زدگان/ملبس شدن تیم داوری به کاور هلال احمر
سرمربی‌های دو تیم پدیده شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان و مالک باشگاه پدیده شهرخودرو و رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، کارت عضویت نمادین خود را از مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی دریافت کردند و به پویش #سیل_مهربانی پیوستند‌.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۴ ساعت ۹:۱۶

هلال احمر خراسان رضوی پیشگام در خدمت رسانی به سیل زدگان
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: مردم این استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در ۱۵۶ پایگاه هلال احمر به هموطنان سیل زده اهدا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۲ ساعت ۹:۲۲

کمک 520 میلیون تومانی خراسانی‌ها به سیل‌زدگان کشور
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خراسانی‌ها مبلغ 520 میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور اهدا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۹ ساعت ۷:۳۴

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:
مردم جهت کمک به سیل‌زدگان شمال کشور به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی مراجعه کنند
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از جمع‌آوری‌های کمک‌های مردمی جهت کمک به سیل‌زدگان شمال کشور خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی هدایای مردمی را جهت کمک به سیل‌زدگان گلستان و مازندران جمع‌آوری می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۵ ساعت ۱۶:۵۴

برنامه‌های سازمان داوطلبان در نوروز ۹۸؛ از فرشتگان رحمت تا طرح کرامت سالمندان
از خوبی‌ها، مهربانی‌ها و کنش‌های خوب می‌گوید؛ طرح ملی فرشتگان رحمت، یکی از مهمترین برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر ‏در جهت تأمین و حمایت از سلامت و زندگی اقشار محروم و مبارزه با چالش‌های جهانی مانند فقر، گرسنگی است. جمعیت هلال‌‏احمر به وسیله این برنامه‌ داوطلبانه، شمار بسیاری از امکانات مادی و مالی و کارکنان خود را برای حمایت از افراد بی بضاعت و ‏ساکن در مناطق محروم کشور و حتی آسیب‌دیدگان از حادثه‌هایی همچون زلزله را در اختیار قرار داده است. این برنامه ‏شامل اعضای داوطلب و مددکارانی است که اختص
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ساعت ۹:۲۴

رئیس جمعیت هلال احمر: ۴۸ درصد از داوطلبان جمعیت هلال احمر زن هستند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: زنان جمعیت هلال احمر منشا خیر و برکت هستند، چراکه بسیاری از آنها علاوه بر وظایف همسری و مادری خود همواره حضور پر رنگی در انجام فعالیت‌های هلال احمر و خدمت به مردم داشته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۹ ساعت ۸:۲۹

دیدار با مادران وهمسران شهدا در سیمرغ مهر گستر
مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت ارتحال حضرت ام البنین(س) با مادران وهمسران 30 شهید والامقام دیدار نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱ ساعت ۹:۱۲

مددکاران اجتماعی هلال احمر در مشهد گرد هم آمدند / مددکاری در بحران رسالت سازمان داوطلبان هلال احمر است
دوره علمی کاربردی توانمندسازی مددکاران اجتماعی جمعیت هلال احمر باحضور رییس سازمان داوطلبان و از امروز در خراسان رضوی و به میزبانی مشهد مقدس آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ساعت ۸:۲۱

پیام تبریک مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به تمامی کارکنان ،داوطلبان وامدادگران هلال احمر خراسان رضوی تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت ۱۱:۱۵

داوطلبان رکن جمعیت هلال احمر هستند
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در آیین آموزش روسای خانه‌های داوطلب هلال احمر کشور گفت: طبق اساسنامه حضور داوطلبان جزو ارکان اصلی جمعیت هلال احمر است و نگرش نوین ارتباط و جلب مشارکت‌های عمومی برای حضور حداکثری و پرشورتر اعضا موثر است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۸:۱۷

داوطلبانه تر برگزار شدن طرح های عام المنفعه جمعیت هلال احمر
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه برنامه های نوین مدونی برای بهره گیری حداکثری از توان و ظرفیت داوطلبان پیش بینی شده است، افزود: طرح های عام المنفعه جمعیت هلال احمر، داوطلبانه تر برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۷:۵۰