در راستای انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، ثبت نام از اعضا و داوطلبین به عنوان کاندیدای حضور در شورای اجرایی یا بازرس شعب از تاریخ 14/1/95 آغاز و تا تاریخ 20/1/95 ادامه خواهد داشت.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نامزدهای انتخابات:
1- فرم تکمیل شده ثبت نام(فرم شماره 5 برای نامزدهای شورای اجرایی و فرم شماره 6 برای نامزدهای بازرسی) متضمن تعهد به التزام به قانون اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت و گواهی عدم شمول ممنوعیت های مذکور در بند ب ماده 16 آیین نامه
2- تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی (پشت و رو) در 2 نسخه
3- تصویر مدرک تحصیلی 2 برگ
4- تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت و یا هرگونه معافیت از خدمت سربازی به تعداد 2 برگ
5- ارائه گواهی و مستندات سه سال سابقه کار اجرایی با تجربه مفید از مراجع ذیربط
6- 4 قطعه عکس 3*4 پشت نویسی شده
7- اخذ و ارائه گواهی 2 سال سابقه عضویت یا داوطلبی فعالجمعیت از سازمان های جوانان، داوطلبان و امداد و نجات
8- ارائه گواهی تجربه کافی در زمینه مالی (برای نامزدهای بازرسی)
توضیح
· ارائه گواهی سازمان های جمعیت (داوطلبان، جوانان و امداد و نجات) برای نامزدها باتوجه به سابقه عضویت آنان و نوع فعالیت هایی که در سازمان ذیربط داشته اند به منزله تجربه مفید تلقی شده و برای ثبت نام قابل پذیرش است.
· ارائه اصل مدارک درصورت درخواست مسئول ثبت نام الزامی است.
· مدارک ارائه شده توسط نامزدها مسترد نخواهد شد.
داوطلبین گرامی جهت کسب اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی و توضیحات کاملتر می توانند به شعب جمعیت هلال احمر استان مراجعه نمایند.