امروز: ۱۴۰۳/۱/۱۰



لیست مطالب
کارگروه مشورتی، گردهمایی کارگروه یاس و رابطین روابط عمومی معاونت امور جوانان در کاشمر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی سومین کارگروه مشورتی معاونت امور جوانان،گردهمایی کارگروه یاس و رابطین خبری ۲۷ تا۲۹خردادماه جاری با حضور روسا،مسئولین امور جوانان شعب و همچنین اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان در کاشمر برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۱ ساعت ۱۳:۲۸

کارگاه‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای فرماندهان تیم‌های سحر در مشهد
به گفته «حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی‌المدنی»، رئیس سازمان جوانان، اهمیت توجه به حمایت‌های روحی و روانی در آسیب‌های اجتماعی پای تیم‌های سحر را به این عرصه باز کرده؛ اتفاقی که پیش از این هم در برخی از استان‌ها و بسته به شرایط موجود، توسط اعضای داوطلب و متخصصان روان‌شناسی و مشاوره رقم می‌خورد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۶ ساعت ۱۶:۱۹

تقدیر از عضو جوان هلال‌احمر خراسان رضوی در دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری
مراسم اختتامیه دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و مسئولان، در دانشگاه تهران برگزار و در این مراسم علاوه بر تقدیر از 10 دانشجوی جوان هلال‌احمری، لوح قدردانی این آیین به دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به نمایندگی از همه اعضای این جمعیت اعطا شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۹ ساعت ۹:۵۰

بهره مندی 18 هزارو 143 نفر از خدمات هلال احمر به همت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوی از بهره‌مندی بيش از 18 هزارو 143 نفر از خدمات اعضای جوانان هلال احمر خراسان رضوی در ایام مبارک رمضان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۲/۲۰ ساعت ۱۱:۵۹

فعالیت های جمعیت هلال احمر در هفته ی هلال1402
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۲/۱۷ ساعت ۱۰:۸

آغاز آموزش 119 هزار دانش آموز در طرح همتا جمعیت هلال احمرخراسان رضوی
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از اجرای طرح همتا در مدارس ابتدایی این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر برای آموزش و مقابله دانش آموزان با مخاطرات خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۷ ساعت ۱۱:۴۷

بهره‌مندی بيش از 381 هزار نفر از خدمات اعضای جوانان هلال احمر خراسان رضوی در طرح نوروزی
معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوی از بهره‌مندی بيش از 381 هزارنفر از خدمات اعضای جوانان هلال احمر خراسان رضوی در بيست و سومين طرح ملي خدمت به مسافرين نوروزی سال 1402 خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۳ ساعت ۲۰:۳۷

خدمت‌رسانی منادیان بشردوستی و حامیان حرکت های امدادی به بیش از 27 هزار مسافر نوروزی
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از خدمت‌رسانی تيم‌های سحاب به 27106 مسافر دیار عشق و زائر شمس الشموس امام رضا (ع) در بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی سال 1402خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۷ ساعت ۲۱:۱۲

بهره مندی بیش از 74هزار نفر از خدمات ایمنی وسلامت پست های نوروزی جوانان
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از خدمت رسانی به 74 هزارو 321 نفر در بیست وسومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان به مسافرین نوروزی سال 1402 خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۹ ساعت ۱۱:۵۹

بازدید و عرض تبریک نماینده مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی از پست نوروزی جوانان (یادمان شهدای بجستان)
مهدی قاسمی رئیس جمعیت هلال احمر بجستان از حضور نماینده مجلس ،امام جمعه‌ ، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی در پست خدمات بشر دوستانه جمعیت در روستای سریده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۹ ساعت ۱۰:۱۷