امروز: ۱۴۰۳/۵/۱۱
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
آموزش امدادی 40هزار نفر در ماه مبارک رمضان توسط هلال احمر استان
با بهره گیری ازفرصت مغتنم ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری دوره آموزش همگانی امدادوکمک های اولیه در کلیه مساجد استان شده است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت ۱۴:۴۰

هشتادو چهارمین جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد
جلسه شورای فرهنگی هلال احمر استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حائری رئیس مرکز خدمات ورفاه حوزه علمیه خراسان ومعاونین ایشان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت ۱۴:۳۴

با حضور معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر س:
مراسم افطاری با حضور امداد گران و کارکنان جمعیت هلال احمر سبزوار برگزار شد
با حضور معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار مراسم افطاری ویژه اعضاء داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر سبزوار برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت ۱۲:۴۰

جوانان:
برگزاری ضیافت افطاری ساده در کانون روستایی برآباد خواف
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی جوانان کانون روستایی برآباد هلال احمر، اقدام به گشودن سفره ساده افطاری در روستای برآباد نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت ۸:۲۰

دوره آموزش عمومی 35 ساعته به 22 ساعت تقلیل یافت
از 24 خردادماه براساس دستورالعمل معاونت آموزش ، پژوهش وفناوری ، دوره آموزش عمومی 35ساعته امدادوکمک های اولیه به 22 ساعت تقلیل یافت .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۳:۱۴

برگزاری ضیافت افطاری داوطلبان جمعیت هلال احمرفریمان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان، مسئول امور داوطلبان این جمعیت از برگزاری ضیافت افطاری توسط داوطلبان هلال احمر در شب وفات حضرت خدیجه (س) در محل گلزار شهدای گمنام خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۲:۳۲

برگزاری تفسیر آیات نور با موضوعیت سوره ممتحنه در ماه مبارک رمضان
به مناسبت ماه پرخیر و برکت رمضان ، بهار قرآن و ماه ضیافت ا..... و به منظور بهره برداری از این راهنمای هدایت و سرمایه گرانبار و همچنین در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت گام برداشتن از استفاده از این منبع ارزشمند برای استفاده درسبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن جامعه قرآنی وهمچنین با توجه به موضوعات سیاسی اخیر و ضرورت آشنایی با کیفیت ارتباط با بیگانگان علی الخصوص کشورهای غربی و سایر دشمنان که به هر ابزاری سعی در تخریب نظام فرهنگی و ارزشی و همچنین نظام سیاسی و اقتصادی کشور عزیز م
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۲:۴

اولین دوره آموزش همگانی امداد درماه مبارک رمضان و:
اولین دوره آموزش همگانی امداد درماه مبارک رمضان ویژه روزه داران و نمازگزاران
با توجه به طرح کشوری آموزش همگانی امدادو کمک های اولیه ویژه ماه مبارک رمضان برای روزه داران و نمازگزارن ، که برای اولین سال در تایباد به اجرا در می آید ، جلسه ای با مربیان ، دبیران کانون ها و اعضای داوطلب و مسئولین آموزشی و اداری هلال احمرشهرستان تایباد برگزار گردیدو در این جلسه ضمن بیان دستور العمل ارسالی ، در خصوص کمیت و کیفیت ، زمان مناسب ، محل ها و اماکن ، سرفصل های آموزشی و .... برگزاری کلاسها بحث و تبادل نظر گردید گفتنی است این آموزشها در سراسر مساجد شهر و روستاهای تابعه بصورت آم
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۲:۱

اثرگذاری مثبت هلال احمر ایران در سطح بین المللی
دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر خاطرنشان کرد: فعالیت های جمعیت هلال احمر ایران در سطح ملی مرتبط و مفید است و علاوه بر منابع انسانی که مهمترین دارایی هر جمعیت ملی است؛ دانش، اعتماد و حرفه ای بودن، شاخص های اصلی جمعیت هلال احمر ایران است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۱:۲۱

کمک گرفتن از غیر خدا و وسیله تام و تمام دانستن آن، شرک است
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر تأکید کرد که کمک گرفتن از غیر خدا به این معنا که او (غیر خدا) را وسیله تام و تمام بدانیم، شرک است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۱:۱۶

معاون مدیرعامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار::
برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی سبزوار
معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار از برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه در روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۹:۴۳

حضور امداد گران جمعیت هلال احمر در مراسم خاکسپاری استاد حمید سبزواری
امداد گران جمعیت هلال احمر در مراسم خاکسپاری استاد حمید سبزواری شرکت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۹:۳۱

جوانان:
طرح همای رحمت در کانون روستایی و پایگاه داوطلبی چمن آباد اجرا شد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف طرح همای رحمت در کانون روستایی و پایگاه داوطلبی چمن آباد اجرا شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۸:۱۱

برگزاری دوره های عملی عمومی نجات
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت ۲۳:۴۸

سقوط تابلو و رهاسازی راننده توسط نجاتگران هلال احمر مشهد
سقوط تابلو گیت ورودی اتوبان مشهد-باغچه و اعزام تیم نجات پایگاه جاده ای ملک آباد جمعیت هلال احمر مشهد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت ۱۲:۰