امروز: ۱۴۰۳/۲/۲۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
واژگونی یکدستگاه موتورسیکلت
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن،در پی اطلاع حادثه واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر 7 جاده بردسکن- انابد(ابتدای روستای حطیطه) بلافاصله یک تیم امدادونجات از پایگاه شهیدموسوی بردسکن،به محل اعزام گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۲:۱۶

برپایی چادر سلامت وایستگاه صلواتی در نیمه شعبان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فریمان، همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) با امدادگران و نجاتگران چادر سلامت و ایستگاه صلواتی در محل پارک شهر مستقر و با توزیع شیرینی و شربت از شهروندان پذیرایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۲:۳

برگزاری آزمون پایان دوره عمومی نجات
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فریمان، مسئول آموزش جمعیت هلال احمرشهرستان از برگزاری آزمون پایانی دوره عمومی نجات خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۱:۳۱

اجرای نخستین جشنواره ورزشی ،امدادی کانون غنچه های هلال در استان خراسان رضوی
معاون امور جوانان هلال احمر استان از اجرای نخستین جشنواره ورزشی ،امدادی نونهالان این جمعیت با عنوان ((المپیاد جوانه)) به میزبانی شهرستان‌های تربت حیدریه و نیشابور خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۱:۱۰

جوانان:
جشن میلاد امام زمان عج الله در کانون روستایی زوزن
جشن میلاد امام زمان عج الله در کانون روستایی زوزن با حضور آقای رمضانی رئیس هلال احمر خواف و سخنرانی داوطلب جمعیت حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای زنگنه و مولودی خوانی توسط داوطلب توانمند هلال احمر ، آقای ایوبی و حضور گسترده اعضا کانون روستایی زوزن برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۱:۷

روستاییان سیل زده قوچان به منازلشان بازگشتند
رئیس جمعیت هلال احمرقوچان گفت: 100 نفر از ساکنان روستای فیروزآباد این شهرستان که شنبه شب به دلیل خطر سیل به طور اضطراری از روستا خارج شده بودند، امروز به منازل خود بازگشتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۰:۴۶

بعد فرهنگی باید در تمامی امور مورد توجه قرار گیرد
نماینده مقام معظنم رهبری در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بعد فرهنگی باید در تمامی امور مورد توجه قرار گیرد، گفت: سازمان جوانان، امداد ونجات، داوطلبان و موسسه علمی کاربردی هلال ایران از جمله سازمان هایی هستند که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط اند و این مهم انجام فعالیت های فرهنگی در میان اعضای جوانان، امدادگر، داوطلبان و دانشجویان را می طلبد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۰:۳۸

هشتمین دوره توان افزایی امداد و نجات در کویر:
هشتمین دوره توان افزایی امداد و نجات در کویر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۸:۵۹

گزارش تصویری سیل در روستای آبقد
حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر مشهد در روستای آبقد بر اثر طغیان رودخانه
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۸:۴۶

برگزاری جشن به مناسبت روز جوان در سالن ورزشی هلال احمر جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۷:۵۸