امروز: ۱۴۰۳/۲/۱
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
با حضور مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی انتخابات مجامع :
برگزاری جلسه ستاد اجرایی انتخابات چهارمین دوره شورای اجرایی شعبه
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۸ ساعت ۱۰:۵۷

طرح دادرس:
المپیاد آماده دادرسان شهرستان خواف برگزار شد
مرحله شهرستانی المپیاد دانش آموزان آماده در شرایط سخت(دادرس) با حضور برترین های دانش آموزشی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۸ ساعت ۹:۱۴

هدیه داوطلب خواف:
در بهار طبیعت هدیه دوطلب هلال احمر خواف به یک خانواده نیازمند
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف خانه داوطلب این جمعیت به همت یکی از داوطلبین فعالش اقلام مازاد بر نیازش را به یک خانواده نیازمند اهدا کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۷ ساعت ۱۷:۱۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد::
کاهش 32.4 درصدی حوادث نوروزی در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از کاهش 32.4 درصدی حوادث نوروزی در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ایام سفرهای نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۷ ساعت ۱۴:۱۷

گزارش تصویری/مراسم پاسداشت و تکریم خدمات و زحمات نجاتگران،امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد مقدس
گزارش تصویری/مراسم پاسداشت و تکریم خدمات و زحمات نجاتگران،امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد مقدس با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت ۲۱:۵

مراسم روز زن و هفته مادر :
اعضای کانون آزاد هلال احمر در جشن روز مادر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ، اعضا ی فعال کانون آزاد جمعیت هلال احمر خواف در مراسم جشنی که در محل سالن مدرس بمناسبت روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر برگزار شده بود شرکت کردند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت ۱۷:۹

بازدیدهای طرح نوروزی95:
بازدید کارشناسان ومسئولین محلی و استان وکشوری از جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن در طرح نوروزی95
بازدید کارشناسان ومسئولین محلی و استان وکشوری از جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن در طرح نوروزی95 به شرح ذیل می باشد:....درادامه
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت ۱۲:۵۵

تصادف زنجیره ای در روزهای آغازین بهار
رضا مومن زاده معاونت مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ، از امداد رسانی به حادثه تصادف زنجیره ای در محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت ۱۳:۸

بارش برف بهاری بلای جان چوپانان
در آغازین روزهای بهار در حالی که مردم در حال و هوای بهار بسر می بردند، بارش برف زمستانی همه را شگفت زده کرد، بارش برف و باران علاوه بر ایجاد اختلال در راه های ارتباطی مشکلات دیگری نیز به همراه داشت از جمله گرفتار شدن دو چوپان در ارتفاعات گردنه ی سبز که به علت شرایط نامساعد جوی دچار مشکل شده بودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت ۱۲:۵۳

نجات ۴۵ فردگرفتار شده در سيلاب منطقه حفاظت شده جنگل خواجه سرخس
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: 45 گرفتار شده در سیلاب منطقه حفاظت شده جنگل خواجه سرخس توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر سرخس نجات یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت ۱۲:۳۰