امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
دومین جلسه کارگروه تخصصی امدادونجات و آموزش همگانی برگزار شد
دومین جلسه کارگروه تخصصی امدادونجات و آموزش همگانی با حضور اعضای کارگروه استان صبح امروز در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان EOC برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۷ ساعت ۱۴:۴

معاونت امور جوانان جمعيت هلال احمر استان برگزار می کند:
جشن بزرگ همدلي 9 تيرماه 94 – مشهد مقدس
معاون امور جوانان استان گفت : در ترنم رايحه روحبخش رمضان و به شكرانه بذل محبت نيك انديشان جشن همدلي با هدف آزادي تعدادي از نوجوانان و جوانان كانون اصلاح تربيت كه زير نظر مربيان مجرب جمعيت دوره هاي آموزشي را گذرانده اند برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۷ ساعت ۱۱:۵۷

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس عنوان کرد::
سفره مهربانی هلال احمر، میزبان نیازمندان سرخسي در ماه رمضان
رئيس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، داوطلبان جمعیت هلال احمرسرخس میزبان نیازمند بودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۶ ساعت ۱۱:۵۰

درجلسه شورای اداری جمعیت هلال احمرسرخس عنوان شد::
دکتر احمدی: شورای اداری ، اتاق ایمن و محل نقدهای دلسوزانه و حل مشکلات همکاران است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوي در جلسه شورای اداری سرخس گفت: شورای اداری اتاق ایمن و امین برای همکاری و تعامل بهتر معاونت ها و محل نقدهای دلسوزانه، رسیدگی و حل مشکلات همکاران است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۶ ساعت ۱۱:۳۱

بازدید مدیر عامل و معاونین هلال احمر استان از هلال سرخس و پایگاه امداد و نجات شهیدعيار
مدیر عامل ، معاونین ومدیران هلال احمرخراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین اسدي نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ازشعبه جمعیت هلال احمر شهرستا ن سرخس وپایگاه امدادونجات جاده شهیدعيار بازدید وفعالیت امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمرسرخس را خوب، فعال و منظم ارزیابی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۶ ساعت ۱۱:۲۷

گزارش تصویری بازدید مدیر عامل و معاونین از حوزه جوانان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۶ ساعت ۱۱:۲۳

برگزاری مانور نه به اعتیاد
"مانور سراسری نه به اعتیاد " به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر همزمان با سراسر کشور با مشارکت اعضای کانون دانشجویی و شاخه آزاد جمعیت هلال احمر فریمان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۵ ساعت ۱۱:۵۵

جمع آوری کمک:
جمع آوری کمک های انسان دوستانه مردم خواف به مردم مظلوم یمن
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خواف ، امانی رئیس جمعیت هلال احمر از برپایی ایستگاه جمع آوری کمک به مردم مظلوم یمن در نماز جمعه های این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۵ ساعت ۹:۱۶

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار::
استفاده از ظرفیت های هلال احمر خراسان رضوی برای میزبانی از زائرین ضروری است
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی در دیدار با دکتر احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمرخراسان رضوی با اشاره به برنامه های این معاونت در حوزه زائرین و اهمیت ترویچ فرهنگ رضو ی گفت: ارتقاء و ساخت فرهنگ میزبانی برای اصلاح رفتار برخود با زائرین بارگاه منور رضوی ضروری است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۳ ساعت ۱۳:۵۳

دیدار با پزشک داوطلب فعال جمعیت هلال احمر تربت جام
رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر تربت جام همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و به مناسبت انتصاب خانم دکتر ادیب راد پزشک داوطلب فعال این شعبه به عنوان رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام ضمن دیدار از زحمات ایشان تجلیل و تقدیر کردند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲ ساعت ۱۳:۴۱