امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
ویروس کرونا در تمام ارگان‌های فرد مبتلا وجود دارد؛ حتی در رگ‌ها/ تازه‌هایWHO در رابطه با کرونا
با وجود ادامه تحقیقات در زمینه‌ی کنترل کرونا ویروس و داروهایی برای مقابله با آن، سازمان جهانی بهداشت همچنان بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۳۱ ساعت ۸:۱۹

دکتر قوسیان‌مقدم، دبیرکل جدید جمعیت هلال‌احمر شد
با حکم دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر دکتر محمدحسن قوسیان مقدم برای دومین بار به عنوان دبیرکل جمعیت هلال احمر منصوب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۳۰ ساعت ۱۱:۵۴

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط عمومی است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: روابط عمومی واحد آگاهی‌بخشی و هماهنگی است که باید با مردم ارتباط بهینه برقرار کند و افکار عمومی را اقناع کند و نیز مدافع اهداف و جایگاه سازمان دفاع کند که این خود دو در تعارض است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۸ ساعت ۱۳:۵۳

مشارکت بیش از 1000 نفر از اعضا جوانان هلال احمر خراسان رضوی در برنامه های هفته هلال احمر
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از مشارکت بیش از هزار نفر از اعضا جوانان هلال احمر استان در اجرای برنامه های هفته هلال احمر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۷ ساعت ۱۲:۵۳

نجات ۵ فرد گمشده در ارتفاعات روستای پیوه ژن
معاون و مسئول امدادونجات جمعیت هلال احمر مشهد مقدس ضمن اعلام این خبر گفت: ۵فرد گمشده در ارتفاعات روستای پیوه ژن توسط نیروهای جمعیت هلال احمر نجات یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۷ ساعت ۱۰:۷

تهیه ۵۰۰ سبد غذایی وبهداشتی برای خانواده های متاثر از بیماری کرونا
معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از تهیه ۵۰۰ سبد غذایی به همراه ۵۰۰ پک بهداشتی برای خانواده های متاثر از بیماری کرونا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۷ ساعت ۸:۴

عملیات جستجو در کوهستان جمعیت هلال احمر مشهد مقدس:
جستجوی مفقودین در ارتفاعات مه آلود پیوه ژن
در ارتفاعات روستای پیوه ژن به سمت روستای مغان ۵ نفر به دلیل وضعیت جوی نامناسب و بارش و همچنین مه شدید در منطقه دچار سرگردانی و خارج شدن از مسیر گردیدند که توسط تیم امداد و نجات کوهستان مشهد مقدس نجات داده شدند.جستجو و نجات در این عملیات حدود 7 ساعت بطول انجامید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۵ ساعت ۹:۳۱

اعلام آمادگی انجام معاینات زائرین حج تمتع 99 خراسان رضوی
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از برنامه ریزی و انجام هماهنگی برای معاینات زائرین حج تمتع 99 استان خبر داد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۴ ساعت ۱۴:۱۶

ویدئوکنفرانس رئیس جمعیت با معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران عامل استان‌ها: راهکارهای توسعه خانه‌های هلال و گسترش آموزش همگانی امداد در کشور بررسی شد
ویدئوکنفرانس رئیس جمعیت هلال‌احمر با مدیران عامل، معاونین و روسای سازمان‌ها برگزار شد. در این جلسه تعدادی از مدیران‌عامل و مدیران ستادی به ارائه نظرات خود درباره محورهای جلسه پرداختند. استاندار سیستان و بلوچستان نیز که برای دیدار با مدیران به مناسبت هفته هلال‌احمر به ساختمان هلال احمر استان آمده بود، خدمات ارزشمند هلال‌احمر را ستود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۱ ساعت ۱۱:۱۴

جنبش نرم افزاری ضرورت امروز هلال احمر
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در ویدیو کنفرانس با رییس جمعیت هلال احمر کشور خواستار توجه بیشتر به جنبش نرم افزاری و معطل ماندن برخی آیین نامه ها و قوانین و دستورالعمل های اجرایی و امدادی سالهای گذشته شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۰ ساعت ۲۳:۵۲