امروز: ۱۴۰۳/۲/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
۲مصدوم و یک فوتی در حادثه واژگونی خودرو ۴۰۵
رییس جمعیت هلال احمر نیشابور از واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ و امدادرسانی نجاتگران شعبه به مصدومین حادثه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۸ ساعت ۹:۳۸

خدمت‌رسانی منادیان بشردوستی و حامیان حرکت های امدادی به بیش از 27 هزار مسافر نوروزی
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از خدمت‌رسانی تيم‌های سحاب به 27106 مسافر دیار عشق و زائر شمس الشموس امام رضا (ع) در بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی سال 1402خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۷ ساعت ۲۱:۱۲

پیام قدردانی رئیس هلال احمر از خانواده‌های کارکنان،امدادگران‏، اعضا و داوطلبان فعال در طرح ملی خدمات نوروزی
رئیس جمعیت هلال احمر از خانواده‌های کارکنان،امدادگران‏، اعضا، داوطلبان فعال و دست اندرکاران طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ قدردانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۵ ساعت ۱۳:۲۹

قدردانی نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر از امدادگران و نجاتگران
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پیامی از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های امدادگران و نجاتگران هلال احمر در طرح نوروزی 1402قدردانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۵ ساعت ۱۲:۳

۳۳۰ مسافر نوروزی حادثه دیده در خراسان رضوی امدادرسانی شدند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۳۰ مسافر حادثه دیده توسط امدادگران هلال احمر استان طی ۲۴ اسفند ماه پارسال تا ۱۳ فروردین ماه امسال امدادرسانی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۵ ساعت ۱۱:۵۴

ابلاغ انتصاب سرپرست جمعیت هلال احمر کاشمر
حسین غلامی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کاشمر منصوب شد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۴ ساعت ۱۵:۴۲

بازدید فرزاد مسئول امور سامانه و پایگاه های جمعیت هلال احمر کشور از پایکاه شهدای کاهک
فرزاد مسئول امور سامانه و پایگاه های جمعیت هلال احمر با حضور در پایگاه شهدای کاهک با نجاتگران مستقر در این پایگاه دیدار و گفت وگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۴ ساعت ۲:۲۸

بازدید و عرض تبریک نماینده مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه و فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی از پست نوروزی جوانان (یادمان شهدای بجستان)
مهدی قاسمی رئیس جمعیت هلال احمر بجستان از حضور نماینده مجلس ،امام جمعه‌ ، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی در پست خدمات بشر دوستانه جمعیت در روستای سریده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۹ ساعت ۱۰:۱۷

بازدید و سرکشی نماینده مجلس شورای اسلامی از پایگاه مرحوم رادمنش
عنابستانی نماینده مردم شریف سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 1402/01/08 از پایگاه بین شهری مرحوم رادمنش سرکشی نمود
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۸ ساعت ۱۹:۵۱

۶ مصدوم در انحراف خودرو سواری پژو پارس
معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر مشهد از انحراف خودرو سواری پژو پارس و برخورد تابلو با کنار جاده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۶ ساعت ۲۰:۱۲