امروز: ۱۴۰۳/۵/۷
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
انجام 44 عملیات توسط هلال احمر خراسان رضوی در دور نخست سفرهای نوروزی 98/تعداد 12 هزار و 750 تماس با تلفن امدادی 112
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی امسال تعداد 12 هزار و 750 تماس با تلفن امدادی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی داشتیم که از این میزان 44 مورد آن منجر به عملیات شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۱۲:۳۹

نماینده محترم مردم خواف در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست محترم فرمانداری و اعضای محترم شورای شهر از پست های نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بازدید نمودند..
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرشهرستان خواف ؛ نماینده محترم مردم شهرستان خواف در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از امدادگران، جوانان و کارکنان هلال احمر مستقر در پایگاه های نوروزی که در ایام تعطیل و دور از خانواده، به مسافرین و میهمانان خدمت می کنند، در جریان نحوه خدمت رسانی آنها قرار گرفت و فعالیت گسترده، متنوع و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر را قابل تقدیر و تحسین دانست.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۱۱:۲

بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان خواف از روند نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر
سرپرست محترم فرمانداری شهرستان خواف به همراه تعدادی از مسئولین ادارات و اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان از پست های ایمنی و سلامت بازدید و از عملکرد اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر خواف ابراز رضایت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۱۰:۳۶

کودکان میهمان طرح ایمنی و سلامت نوروزی در کاشمر
رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر کاشمر گفت: فضای دوستدار کودک نه تنها باعث سرگرمی کودکان بلکه موجبات آسایش والدین را نیز فراهم می کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۱۰:۳۱

آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با برپای و آماده سازی فضای پست
رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از آغاز به کار پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با برپایی و آماده سازی فضای پست ها توسط جوانان این جعیت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۹:۳۵

باز هم بشردوستی جوانان جمعیت هلال احمر نیشابور در کمک به همنوع
جوانان پست ایمنی و سلامت سردار شهید قاجاریان جمعیت هلال احمر نیشابور با تمام مشغله خود به فکر سیل زدگان استان گلستان هستند‌.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۸:۵۸

آماده باش نجاتگران هلال احمر نیشابور
نجاتگران جمعیت هلال احمر نیشابور از شب گذشته برای ارائه خدمات مطلوب به سیلاب احتمالی در حالت آماده باش هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۸:۴۴

بازدید نوروزی رئیس شعبه جوین از پایگاه های جاده ای
رئیس شعبه جوین از طرح نوروزی پایگاههای جاده ای این جمعیت بازدید به عمل آورد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۸:۱۶

مراجعه بیش از 16 هزار مسافر نوروزی به پست های ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه
استقبال پرشور مسافران نوروزی از خدمات جوانان بشردوست جمعیت هلال احمر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۶ ساعت ۰:۲۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:
امدادرسانی به 157 مصدوم 64 حادثه خراسان رضوی در دور نخست سفرهای نوروزی 98
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در دور نخست سفرهای نوروزی 98 به 157 مصدوم 64 حادثه خراسان رضوی امدادرسانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۵ ساعت ۱۷:۵