امروز: ۱۴۰۳/۵/۱۱
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
هلال احمر خراسان رضوی به 11 مصدوم 3 حادثه رانندگی امدادرسانی کرد
رئیس اداره عملیات هلال احمر خراسان رضوی از وقوع 3 حادثه رانندگی پیش از ظهر امروز شنبه در جاده های استان و امدادرسانی به 11 مصدوم این حوادث خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۴:۵۳

4086 عملیات توسط هلال احمر در کشور انجام شد/کاهش چشمگیر حوادث خراسان رضوی
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر کشور(EOC) با اشاره به امدادرسانی امدادگران این جمعیت به 4هزار و 86 عملیات در سراسر کشور در نوروز 97، از کاهش 15 درصدی حوادث جاده ای در خراسان رضوی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۴:۲۲

واژگونی 2 خودروی سواری یک فوتی و 4 مصدوم داشت
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی 2 خودروی سواری در محورهای سبزوار- نیشابور و فاروج- قوچان در صبح امروز شنبه 11 فروردین ماه یک کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۱:۳۲

آرزوی270 امدادگر هلال احمر خراسان رضوی برای سفری بی‌خطر
در هجدهمین طر ح هلال بهشت که در فروردین ماه 97در حال اجراست 270نفر روز امدادگر و نجاتگر در سراسر استان آماده خدمت رسانی به مردم در سفرهای نوروزی هستند و آرزوی تک تک آن ها سفرهای بی خطر و ایمن برای همه مسافران است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۱:۲۱

امدادرسانی به 9 مصدوم 2 خودروی واژگون در محورهای خراسان رضوی
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:‌ نیروهای هلال احمر استان عصر جمعه 10 فروردین ماه به 9 مصدوم 2 حادثه واژگونی خودرو پژو 405 و پراید در محورهای بردسکن- سبزوار و فاروج- قوچان امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۱۰:۱۹

بازدید عیدانه مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر از پایگاه جاده ای شهدای حکم آباد جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۸:۱۰

امدادرسانی به 9 مصدوم 2 واژگونی خودرو
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:‌ نیروهای هلال احمر استان عصر جمعه 10 فروردین ماه به 9 مصدوم 2 حادثه واژگونی خودرو پژو 405 و پراید در محورهای بردسکن- سبزوار و فاروج- قوچان امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۶:۳۶

در نوروز 97 رقم خورد؛:
سفرهای بی‌حادثه در چناران با اجرای کمپین نه به تصادفات جاده‌ای
رئیس جمعیت هلال احمر چناران گفت: اجرای کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» با هدف سبقت نگرفتن غیرمجاز، صحبت نکردن با تلفن همراه در زمان رانندگی، عدم خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی و به سلامت رسیدن به مقصد، منجر به انجام سفرهای بی‌حادثه در چناران شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۵:۲۷

امدادرسانی به 18 مصدوم تصادف زنجیره ای در محور کاشمر
رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور شادمهر به کاشمر 18 نفر را روانه بیمارستان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۲:۵۴

دانش فنی امدادگران هلال احمر خراسان رضوی مطلوب است
ارزیاب سازمان امدادونجات هلال احمر گفت:‌ عملکرد امدادگران ونجاتگران هلال احمر در این استان در سطح بالایی است و از لحاظ تعداد پایگاه و نیرو نیز مناسب است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۰ ساعت ۱۲:۱۲