لیست مطالب
شرکت پرشور پرسنل و اعضا در راهپیمایی روز قدس
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، پرسنل ، اعضا شورای اجرایی ، اعضا جوانان ،داوطلبان و امداد در مورخه 95/4/11 در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته و در پایان راهپیمایی در مراسم پرفیض جمعه شرکت نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۲ ساعت ۱۳:۲

اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ طرح همای رحمت در شب بیست و یکم ماه رمضان با کمک پرسنل ، خیرین و اعضا داوطلبان جمعیت اجرا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت ۱۳:۲۹

برگزاری جلسه شورای اجرایی
اولین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر درگز با حضور اعضاء روز سه شنبه مورخه 95/4/1 ساعت 18 برگزار گردید,
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت ۱۳:۴۸

برگزاری دوره های امداد و کمکهای اولیه و پیشگیری از مخاطرات در ایام ماه مبارک رمضان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با ماه مبارک رمضان دوره های امداد و کمکهای اولیه و پیشگیر ی از مخاطرات از مورخه 95/3/18 آغاز گردید و هم اکنون در پایگاه دارالقران شهرستان و مرکز اداری جمعیت در حال برگزاری می باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۹ ساعت ۱۳:۸

اجرای پروژه حمایتی در ماه مبارک رمضان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان پروژه حمایتی و تحویل وسایل منزل وبسته های خوراکی با همکاری خیرین و داوطلبان جمعیت به خانواده نیازمند در روستای دهشت از توابع بخش چاپشلو در مورخه 95/3/18 اهدا گردید%
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۸ ساعت ۱۳:۱۲

غباروبی و عطر افشانی نمازخانه جمعیت هلال احمر شعبه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در استقبال از ماه میهمانی خدا پرسنل و اعضا جوانان شعبه در مورخه 95/3/17 نمازخانه جمعیت را غباروبی و عطر افشانی نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۷ ساعت ۱۳:۵۶

اجرای ویژه برنامه های میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج)
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) چادر ایستگاه سلامت و همچنین ایستگاه صلواتی در درب ورودی جمعیت در مورخه 95/3/2 برپا گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۳:۴۰

شرکت اعضا در برنامه اهدا خون به مناسبت هفته جوان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر و هفته جوان ، پرسنل و اعضا سازمان جوانان هلال احمر شعبه در مورخه 95/2/28 در محل پایگاه انتقال خون شهرستان حضور داشته و خون خود را اهدا نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۹ ساعت ۱۳:۴۳

برگزاری چهارمین انتخابات مجمع هلال احمر شهرستان درگز
چهارمین انتخابات مجمع هلال احمر درگز همزمان با سراسر کشور روز جمعه مورخه 95/2/24 در مجتمع شهید چمران ساعت 9 صبح برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۴ ساعت ۱۴:۰

شرکت غنچه ها در اردوی یک روزه به مناسبت هفته هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ همزمان با هفته گرامیداشت هلال احمر اعضای کانون های غنچه های هلال مهد کیمیا در مورخه 95/2/22 در اردوی یک روزه در محل پارک شادی شهرستان شرکت نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت ۱۳:۰