لیست مطالب
برپایی جلسه هم اندیشی با کوهنوردان عضو گروه نجات کوهنوردان
جلسه هم اندیشی با حضور آقایان نیکبخت ،احمدی ، خلیلی ، امیری ، مسئول امداد و نجات شعبه آقای ابراهیمی و رئیس شعبه آقای سودمند در دفتر ریاست روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مورخه 94/8/30برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳ ساعت ۱۳:۲۶

استقرار اکیپ امدادی در مسیر عزاداری عاشورای حسینی
یک دستگاه آمبولانس به همراه دونفر نجاتگر ودونفر پرسنل در محل میدان جهاد در مسیر عزاداری عاشورای حسینی روز شنبه مورخه 94/8/2گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳ ساعت ۱۳:۲۳

برپایی چادر ایستگاه سلامت در تاسوعا و عاشورا حسینی
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، چادر ایستگاه سلامت درروز تاسوعا و عاشورا حسینی در مورخه های 94/8/1 و 94/8/2در محل میدان جهاد کشاورزی شهرستان برپا گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳ ساعت ۱۳:۱۹

کارگاه آموزشی پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی به همراه مشاوره مذهبی وخانواده
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، کارگاه آموزشی پاسخ به شبهات اعتقادی و دینی ، ماه محرم ، وقایع عاشورا به همراه مشاوره خانواده و مذهبی ، با حضور اعضا جوانان ،دانشجویی و روستایی در مورخه 94/7/30 در محل سالن اجتماعات کتابخانه آستان قدس درگز برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳ ساعت ۱۳:۱۶

اجرای مراسمات عزاداری ماه محرم کانون غنچه های هلال مهد کودک کیمیا
همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اعضا کانون غنچه های هلال مهد کودک کیمیا با همکاری مربیان برنامه های متنوع ذیل را در مورخه های 94/7/28 و 94/7/29در مهد اجرا نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۹ ساعت ۱۳:۰

برگزاری اردوی یک روزه دانشجویان جدیدالورود
برگزاری اردوی یک روزه دانشجویان جدیدالورود به مناسبت استقبال از دانشجویان جدید الورود و همزمانی آن با ماه محرم وهفته کاهش بلایای طبیعی اردوی یک روزه با همکاری دانشگاه و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور درگز در محل اردوگاه آبگرم در مورخه 94/7/26 برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت ۱۳:۰

نجات کوهنوردان در هوای مه آلود
اعت18 مورخه94/7/24 در پی تماس تلفنی یک نفر از کوهنوردان با رئیس هلال احمر درگز مبنی بر گرفتار شدن 13 کوهنورد در ارتفاعات پارک ملی تندوره, بلافاصله یک گروه از نجاتگران هلال احمر وپرسنل محیط زیست به منطقه اعزام وبعد از جستجوی اولیه به علت شرایط هوای مه آلود موفق به یافتن کوهنوردان نگردیدند,با توجه به شرایط آب وهوایی وبارش باران وهوای مه آلود وسختی شرایط خصوصا سردی هوا وتاریکی شب به همکاری یک گروه نجاتگران هلال احمر ونیروهای محلی ومحیط بان با کسب اطلاع از محلهای عبور قبلی کوهنوردان وآخرین محل استقر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۴ ساعت ۱۸:۰

برگزاری مانور فرضی زلزله در مهد کودک افتخاری غنچه های هلال رنگین کمان
همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور فرضی زلزله در مورخه 94/7/23 با همکاری مرکز بهداشت و مهد کودک افتخاری غنچه های هلال رنگین کمان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۳ ساعت ۱۲:۲۳

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان غنچه های هلال
به مناسبت هفته ملی کودک کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان در مورخه 94/7/21 در سالن الغدیر اداره ارشاد اسلامی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۱ ساعت ۱۳:۹

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه و اطفای حریق
به مناسبت هفته ملی کودک و تقارن آن با هفته کاهش بلایای طبیعی یک دوره کلاس آموزشی امداد و کمکهای اولیه و اطفای حریق در مورخه 94/7/19 در محل کانون پرورش فکری کودکان واقع در پارک شادی با حضور مربی امداد و کارشناس آتش نشانی برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۹ ساعت ۱۲:۵۲