لیست مطالب
اجرای طرح نفس پاکیزه در درگز
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، علیرضا سودمند رئیس جمعیت هلال احمر درگز اعلام کرد : برنامه های متنوع آموزشی ، فرهنگی در روز جهانی بدون دخانیات با عنوان طرح نفس پاکیزه با همکاری پرسنل و اعضا این جمعیت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۱ ساعت ۱۱:۵۳

امدادرسانی در حادثه سقوط یک نفر از ارتفاع
جمع آوری گیاه آنخ دوباره منجر به سقوط فردی از ارتفاع 8 متری شد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۹ ساعت ۸:۵۴

امدادرسانی در حادثه درگیری در منطقه چوینلی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، رئیس جمعیت هلال احمر درگز در خصوص امدادرسانی در این حادثه گفت: طی تماس مرکز کنترل هماهنگی هلال احمر در ساعت 10:01 مورخ ۵ خرداد ماه مبنی بر مصدومیت ٢ نفر در ارتفاعات چوینلی در محور درگز یک تیم امداد و نجات از پایگاه تیوان درگز و یک تیم کوهستان از قوچان به محل حادثه اعزام شدند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۷ ساعت ۹:۲۶

برنامه های یکصدمین سالگرد گرامیداشت هفته هلال احمر درگز
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، علیرضا سودمند رئیس جمعیت هلال احمر درگز عنوان کرد : برنامه های متنوع آموزشی ، فرهنگی ، امدادی در صدمین سالگرد گرامیداشت هفته هلال احمر(18 لغایت 24 اردیبهشت ماه ) با همکاری پرسنل و اعضا این جمعیت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۶ ساعت ۱۳:۳۱

دیدار نماینده محترم مجلس ، فرماندار و مسئولین شهرستانی در هفته گرامیداشت هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، علیرضا سودمند رئیس جمعیت هلال احمر درگز عنوان کرد : در اولین روز از هفته هلال احمر فرماندار محترم شهرستان ، آقای کرمی با پرسنل ، اعضا جوانان ، داوطلبان و امدادگران این جمعیت دیدار و از خدمات داوطلبانه و امدادی در حوادث اخیر تشکر نمودند
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۵ ساعت ۱۳:۲۸

امدادرسانی نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای تیوان به 14 نفرکوهنورد مفقود شده
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز، علیرضا سودمند رئیس جمعیت هلال احمر درگز عنوان کرد : تیم کوهنوردی متشکل از 14 نفر ، روز جمعه 23 اردیبهشت ماه سال جاری بدون توجه به هشدارهای هواشناسی با شرایط نامساعد جوی به منطقه کوهستانی قله تیوان عزیمت و گرفتار مه شدید و بارش باران می‌شوند به ناچار در کوهستان استقرار می یابند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۲۳ ساعت ۱۶:۰

امدادرسانی تیم کوهستان هلال احمر به گروه کوهنوردان مشهدی گرفتار شده در کوههای دره چریک درگز
گروه کوهنوردی متشکل از ۴۰ نفر ،در منطقه کوهستانی دره چریک امدادرسانی شدند
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۴ ساعت ۸:۲۳

افراد مفقود شده در منطقه تیوان با تلاش نجاتگران پایگاه امداد و نجات تیوان (یادمان شهید شیخ ) پیدا شدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ؛ علیرضا سودمند رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درگز با اعلام این خبر گفت : یک تیم پنج نفره از افراد بومی محلی روستای شارک قوچان در ساعت ۸ صبح امروز جهت تفریح به منطقه تیوان عزیمت می کنند که در ساعت ۱۱ ظهر به علت مه شدید و کاهش دید یکدیگر را گم می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۳ ساعت ۱۳:۴۳

پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس به همت امدادگران و نجاتگران هلال احمر درگز
روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز از پوشش امدادی و برپایی ایستگاه سلامت و شرکت پرشور پرسنل ، امدادگران ، نجاتگران اعضای جوانان و داوطلبان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۰ ساعت ۱۳:۶

اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان
روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز از تهیه بسته های غذایی با همت و مشارکت داوطلبان، خیرین و پرسنل هلال احمر جهت افراد کم برخوردار و نیازمند شهرستان در قالب طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۵ ساعت ۱۳:۵