اخبـــار
تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو در محور فریمان به تربت جام 9 مصدوم ویک فوتی به دنبال داشت
رئیس هلال احمر فریمان از برخورد سه دستگاه خودرو سواری پراید ، سمند و پژو 405 بر اثر انحراف به چپ در کیلومتر 10 محور مواصلاتی فریمان به تربت جام خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت ۹:۴۴

گزارش پایان طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در مواجهه با مخاطرات
به گزارش روابط عمومی این جمعیت ، بیش از 1000 نفر از افراد عادی در مساجد ، جلسات، قرآن، پایگاه ها ، پارک ها و ... تحت آموزش عمومی همگانی قرار گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت ۱۴:۳۲

عملیات امداد ونجات در ارتفاعات روستای آبکوه از توابع شهر قلندرآباد
سعید طاهریان رئیس هلال احمر فریمان از عملیات جستجو و نجات در ارتفاعات روستای آبکوه خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۶ ساعت ۱۴:۲۹

اجرای زنجیره انسانی نه به اعتیاد در شهرستان فریمان
جوانان عضو جمعیت هلال احمر با تشکیل زنجیره انسانی در محل باغ ملی شهرستان و با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار « احتیاط کنیم ، اعتیاد نزدیک است » طرح سراسری نه به اعتیاد را اجرا نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۴ ساعت ۱۳:۱۰

برگزاری جلسه توجیهی- آموزشی طرح سراسری نه به اعتیاد
به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و در راستای اجرای طرح سراسری نه به اعتیاد ، در تاریخ 22 تیرماه 95 جلسه توجیهی –آموزشی با حضور جناب سرهنگ بیدل جانشین فرمانده سپاه فریمان و رییس حوزه سپاه شهید محلاتی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۳ ساعت ۱۴:۲۴

برپایی مراسم معنوی ضیافت افطاری و اکرام نیازمندان
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، سعید طاهریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان از برپایی سفره ی ضیافت افطاری (سفره های مهربانی) برای بیش از 400 نفر از مددجویان تحت پوشش این جمعیت همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۴ ساعت ۲۰:۰

حضور پرشور اعضای هلال احمر در راهپیمایی روز قدس
: حضور پر رنگ امدادگران ،اعضای سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان ، سفیدسنگ و فرهادگرد در راهپیمایی روز قدس و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و شعار ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مورخ 11 تیرماه 95 صورت گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۲ ساعت ۱۳:۲۵

شرکت امدادگران در مراسم پوشش امدادی حرم مطهر رضوی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فریمان، شرکت و همکاری در پوشش امدادی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر ثامن الحجج علیه السلام توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت ۱۳:۱۸

اجرای طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در مواجهه با مخاطرات ( ویژه ماه مبارک رمضان)
به گزارش روابط عمومی این جمعیت به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه در مساجد و حسینیه و جلسات قرآن روزانه در چندین مسجد این شهرستان توسط مربیان مجرب این جمعیت این آموزش ها در حال برگزاری است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت ۱۲:۲۲

برگزاری اردوی زیارتی اعضای کانون دانشجویی هلال احمر پیام نور فریمان
به گزارش روابط عمومی این جمعیت اردوی زیارتی اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور همزمان با لیالی قدر در حرم مطهر رضوی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت ۱۲:۱۸

شرکت اعضای جوان فریمان در مراسم افطاری و برنامه های فرهنگی و مذهبی شب قدر
به گزارش روابط عمومی این جمعیت در بیست و یکمین شب از لیالی پر برکت ماه مبارک رمضان مصادف با 7 تیرماه 95 مراسم معنوی ضیافت افطار به لطف یکی از خیرین و با حضور اعضای جوان هلال احمر فریمان در حسینیه شهید هاشمی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت ۱۲:۱۶

توزیع غذای گرم بین نیازمندان توسط واحد امورداوطلبان
زهرا خدایی، مسئول امورداوطلبان ضمن اعلام این خبر، افزود: در اقدامی خداپسندانه و با همت خیرین برای رفع مشکلات قشر محروم جامعه تعداد 70 پرس عذای گرم در سطح محرومین شهر فریمان توزیع گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت ۱۱:۴۳

مرحله سوم طرح همای رحمت اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی این جمعیت سومین مرحله طرح همای رحمت همزمان با شب های قدر و با هدف گسترش سنت حسنه اطعام نیازمندان انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۷ ساعت ۱۱:۴۰

برگزاری اولین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر فریمان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، اولین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان در سال۹۵ در محل جمعیت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳ ساعت ۱۲:۳۳

اجرا ی طرح همای رحمت در شهرستان فریمان
طرح همای رحمت با هدف ترویج سیره حضرت علی (ع) وایجاد بستر مناسب برای داوطلبان و خیرین جهت مشارکت در کمک به افراد کم برخوردار و همچنین به منظور کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبد غذایی در میان اقشار محروم شناسایی شده اجرا شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت ۱۱:۳۸