اخبـــار
برپایی چادر سلامت در ماه مبارک رمضان
برپایی چادر سلامت با حضور اعضای داوطلبان خانه داوطلب شهرستان در تاریخ 31 اردیبهشت 95 با استقرار در میدان ورزشی چمن و اقدام به گرفتن فشارخون و تست BMI بیش از 300 نفر از روزه داران و ارزیابی سلامت آنان ارائه شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ساعت ۱۱:۳۴

پیام تسلیت
همکار ارجمند جناب آقای جوان خبر درگذشت برادر گرامیتان موجب تأثر و تألم خاطر گردید ، لذا مصیبت وارده به جنابعالی را تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن زنده یاد علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت ۸:۲۴

برگزاری ضیافت افطاری داوطلبان جمعیت هلال احمرفریمان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان، مسئول امور داوطلبان این جمعیت از برگزاری ضیافت افطاری توسط داوطلبان هلال احمر در شب وفات حضرت خدیجه (س) در محل گلزار شهدای گمنام خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت ۱۲:۳۲

عملیات سیلاب و رهاسازی در روستاهای شمالی فریمان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فریمان، احمد سروقد مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: به علت بارش بسیار در تاریخ 14 خرداد ماه 95 ، شاهد جاری شدن سیل در روستاهای شمالی شهرستان فریمان از جمله روستای هدایت آباد ، موسی آباد ، توفال و احمد آباد بودیم که این امر موجب گرفتار شدن چند نفر در میان سیلاب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۶ ساعت ۱۵:۳۷

بازدید اعضای فعال هلال احمر از نمایشگاه کتاب
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان، سعید طاهریان رئیس جمعیت هلال احمرگفت: بازدید اعضای فعال امدادگر، جوانان و داوطلبان از نمایشگاه کتاب واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در تاریخ 9 خرداد ماه انجام گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت ۲۲:۷

اهدای خون ، هدیه ای برای نجات جان انسانها
سعید طاهریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در این خصوص بیان نمود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و نوع دوستی برنامه اهدای خون توسط اعضا و داوطلبان فعال هلال احمر برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۸ ساعت ۱۳:۶

برپایی چادر سلامت وایستگاه صلواتی در نیمه شعبان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فریمان، همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) با امدادگران و نجاتگران چادر سلامت و ایستگاه صلواتی در محل پارک شهر مستقر و با توزیع شیرینی و شربت از شهروندان پذیرایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۲:۳

برگزاری آزمون پایان دوره عمومی نجات
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فریمان، مسئول آموزش جمعیت هلال احمرشهرستان از برگزاری آزمون پایانی دوره عمومی نجات خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت ۱۱:۳۱

برگزاری دومین دوره مسابقات حمل مصدوم
احمد سروقد از برگزاری مسابقات حمل مصدوم توسط برادران و خواهران خبر داده و اظهار کرد: این مسابقات در پایگاه امداد ونجات بین شهری شهید مطهری برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱ ساعت ۹:۳۵

کسب رتبه برتر در رشته اسکان اضطراری بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری رفاقت مهر
تيم اعزامي اعضاي دختر سازمان جوانان جمعيت هلال احمر شهرستان فریمان در بيست و هفتمين دوره مسابقات كشوري رفاقت مهر در اصفهان؛ موفق به كسب مقام برتر در رشته اسکان اضطراری شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۹ ساعت ۹:۳۵

چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان فریمان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرستان فریمان؛ چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان در تاریخ 24 اردیبهشت 95 در سالن همایش شهید مطهری برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۵ ساعت ۱۱:۴۱

برپایی چادر سلامت در هفته هلال احمر
برپایی سه چادر سلامت با حضور 8 نفر از اعضای داوطلب شهرستان در تاریخ 24 اردیبهشت 95 با استقرار در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه و اقدام به گرفتن فشارخون و تست BMI بیش از 267 نفر از نمازگزاران برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۵ ساعت ۹:۳۳

آشنایی کودکان مهدکودک با هلال احمر
آموزش و آشنایی اعضای غنچه های هلال احمر مهد کودک ملائک توسط اعضای داوطلبان شهرستان فریمان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۴ ساعت ۹:۲۸

عملیات رهاسازی هفت فرد گرفتار در سیلاب روستای ناری
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: هفت فرد گرفتار شده در میان سیلاب شهرستان فریمان در روستای ناری پس از یک ساعت تلاش امدادگران و نجات گران این جمعیت نجات یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت ۱۳:۳

اجرای طرح "نیابت" به مناسبت هفته هلال احمر
طرح نیابت در تاریخ 22 اردیبهشت 95 و بمناسبت هفته هلال احمر با مشارکت داوطلبان فعال با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) و اهدای شاخه گل به بیماران برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۲ ساعت ۱۳:۰