اخبـــار
امدادرسانی نجاتگران پایگاه کامه به 3 مصدوم واژگونی پژو پارس
رئیس هلال احمر تربت حیدریه از امدادرسانی به حادثه واژگونی خودروی پژو پارس در18کیلومتری محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۸ ساعت ۱۲:۷

برگزاری دومین جلسه مجمع خیرین در شعبه تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه , در راستای اولویت های کاری داوطلبان، دومین مجمع خیرین (همیاران هلال ) با حضور 30 نفر از اعضا و داوطلبان، معتمدین، خیرین در اتاق ریاست شعبه برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۷ ساعت ۱۰:۴۹

بازدید معاونت درمان استان از عملکرد درمانگاه هلال احمر تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ،جناب آقای دکتر شهامتی معاونت درمان و توانبخشی استان از درمانگاه جمعیت بازدید بعمل آورد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۷ ساعت ۱۰:۴۶

اجرای مانور پدافند غیر عامل در مدارس شهرستان
مانور پدافندغیرعامل با هدف آشنایی دانش آموزان با مسئله پدافند غیرعامل و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاههای امدادی و خدماتی در مدارس دخترانه فاطمیه و پسرانه دکتر جمالی شهرستان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۷ ساعت ۱۰:۴۳

7مصدوم در محور زاوه به باخرز
روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه ازامدادرسانی به حادثه برخورد یک دستگاه وانت پیکان با نیسان در12 کیلومتری محور زاوه به باخرز خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۲ ساعت ۱۲:۵۷

چهار مصدوم در حادثه جاده ای محور تربت حیدریه به زاوه
رئیس هلال احمر تربت حیدریه گفت: حادثه برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه پیکان در کیلومتر 23 محور تربت حیدریه به زاوه 4 مصدوم داشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۹ ساعت ۸:۵۲

دستان مهربان در دستهای کودکان محروم شهرستان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه، طرح دست های مهربان به همت مرکز امور جوانان شعبه و با همکاری 20 مهدکودک (کانون های غنچه های هلال) این شهرستان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۸ ساعت ۸:۱۷

واژگونی خودرو در زاوه هشت مصدوم برجا گذاشت
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور زاوه - باخرز منجر به مصدومیت هشت نفر شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۵ ساعت ۸:۴۷

حادثه جاده ای در تربت حیدریه هفت مصدوم داشت
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اعلام کرد: برخورد 2 دستگاه خودرو در این شهرستان عصر دوشنبه منجر به مصدومیت هفت نفر از سرنشینان این خودروها شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۴ ساعت ۸:۳۰

خدمات شنوایی سنجی نوزادان در 6 ماهه اول 95
شنوایی یکی از مهمترین توانایی های انسان در ایجاد ارتباط صحیح می باشد که در صورت اختلال در این سیستم ، ارتباط با افراد و محیط اطراف تحت الشعاع قرار می گیرد. بدین منظور این مجتمع از این نیاز اساسی افراد نیز غافل نبوده و با استفاد از کارشناس متخصص و متبحر در این زمینه و همچنین تجهیزات تخصصی آن خدمات ارزیابی تخصصی شنوایی را ارائه می نماید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱ ساعت ۹:۳۷

برگزاری جلسه شورای جوانان هلال احمردر تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه، جلسه ستادی حوزه جوانان با حضور کانون های دانشجویی و جوانان در محل شعبه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت ۱۲:۴۱

برگزاری فضای دوستدارکودک کانونهای غنچه های هلال احمردرتربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ، با عنایت به فرارسیدن ماه محرم، و ایام شهادت جانسوز آقا ابا عبدالله الحسین «علیه السلام» ، فضای دوستدار کودک حسینی ، جهت آشنایی کودکان با جمعیت هلال احمر و همچنین آشنا سازی آنان با فرهنگ عاشورایی در یکی از هیاتهای حسینی بر پا شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت ۱۲:۱۹

امداد رسانی نجاتگران کامه به 5 مصدوم واژگونی پراید
رضا مومن زاده معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ، از امداد رسانی به حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت ۱۰:۲۳

بهره مندی 72 دانش آموز نیازمند از خدمات هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه ،هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای اجرای طرح ارمغان مهر دانش آموزان بی بضاعت شهرستان از خدمات هلال احمر بهره مند می شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۵ ساعت ۱۳:۱

5 مصدوم در واژگونی یک دستگاه خودرو پراید
رئیس هلال احمر تربت حیدریه از امدادرسانی به حادثه واژگونی خودروی پراید در100کیلومتری محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۹ ساعت ۱۰:۳۵