لیست مطالب
امدادرسانی هلال احمر تربت حیدریه به مصدومین واژگونی ۲۰۶
معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امدادرسانی امدادگران به مصدومین واژگونی خودرو 206 خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳۰ ساعت ۱۲:۴

ویژه برنامه های گرامیداشت روز داوطلب با حضور داوطلبان فعال در شعبه تربت حیدریه برگزار شد
معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اقدامات انجام شده توسط این جمعیت را در روز جهانی داوطلب و هفته داوطلب تشریح نمود.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۴ ساعت ۷:۵۶

برگزاری دوره تخصصی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای در تربت‌ حیدریه
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از برگزاری دوره تخصصی جست و جو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای دراین شهرستان خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۵ ساعت ۷:۵۹

امداد رسانی هلال احمر تربت‌ حیدریه به تصادف سه خودرو
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امدادگران این شعبه به مصدومین تصادف سه خودرو در محور مشهد تربت‌حیدریه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۴ ساعت ۱۲:۷

امداد رسانی هلال احمر به مصدومین برخورد دو خودرو سواری در تربت حیدریه_زاوه
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امداد رسانی امداد گران این شعبه به مصدومین برخورد سواری دنا و پراید خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۰ ساعت ۸:۱۸

اجرای بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس تربت حیدریه
بیست و سومین مرحله مانور زلزله و ایمنی همزمان با مدارس سراسر کشور با شعار (مدرسه ایمن و جامعه تاب آور) در مدارس تربت حیدریه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۹ ساعت ۱۰:۲۴

اجرای برنامه های ویژه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج توسط پایگاه شهید همت جمعیت هلال احمر تربت حیدریه
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج توسط اعضای فعال پایگاه بسیج شهید همت این شعبه به شرح ذیل خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۸ ساعت ۸:۱۲

برگزاری کارگاه مشاوره و روانشناسی ویژه اعضای جوانان هلال احمر تربت حیدریه
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از برگزاری کارگاه مشاوره و روانشناسی ویژه اعضای جوانان هلال احمر این شعبه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۷ ساعت ۷:۴۳

اهداء ۴۶۷ بسته بهداشتی جهت بیماران خاص شهرستان تربت حیدریه-مه ولات - رشتخوار به مسئول انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ودیالیزی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه سعید فکوری گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده با معاونت درمان دانشگاه شهرستان ،معاونت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی و پیوندی را معرفی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۶ ساعت ۸:۴۸

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برگزاری مانور جاده‌ای به یادبود قربانیان حوادث جاده‌ای و آمادگی هلال احمر در برابر خدمات رسانی طرح زمستانه خبر داد .
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه؛سعید فکوری گفت: به مناسبت گرامیداشت روز قربانیان حوادث جاده‌ای و شروع طرح امداد زمستانه، مانور امداد و نجات در حوادث جاده‌ای، در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۶ ساعت ۸:۳۷