امروز: ۱۴۰۳/۵/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
برگزاری دو دوره آموزشی مقدماتی (عمومی نجات) ویژه خواهران و برادران
حسن پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت: در راستای اهداف آموزشی هلال احمر در تابستان امسال دو دوره آموزشی عمومی نجات در هلال احمر مشهد برگزارشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۹ ساعت ۱۳:۲۱

اعزام 36 پزشک و متخصص در قالب تیم درمانی هلال‌احمر به عراق
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خبر داد: 36 پزشک عمومی، متخصص داخلی، جراح، ارتوپد، پرستار، نجاتگر و امدادگر در قالب تیم درمانی هلال‌احمر برای ارائه خدمت به عزاداران اباعبدالله (ع) در عاشورا و تاسوعا به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۹ ساعت ۱۱:۸

استقبال ازماه محرم در جمعیت هلال احمر
با فرا رسیدن ماه محرم،ماه خون واندوه،ماه عزاداری امام حسین(ع)ویارانش
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۹ ساعت ۱۰:۱۱

اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم
اعزام کاروان سلامت به روستای سردق
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۹ ساعت ۷:۲۴

تقدیر جمع زیادی از مسئولان، اهالی روستا‌ها از خدمات انسان‌دوستانه هلال‌احمر در پویش نذر آب
با گذشت قریب به یک‌ماه از آغاز اجرای طرح «نذر آب» در سیستان و بلوچستان و تامین حدود یک‌هزار و 270 مخزن آب برای 502 روستا و 53 هزار و 94 سبدغذایی و ارائه خدمات سلامت از سوی 19 کاروان‌ سلامت در شهرستان‌های استان، تعداد کثیری از مسئولان استان، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، ائمه جمعه، شورای شهر و ... شخصا یا به نیابت از مردم استان با امضای لوح سپاس و تقدیرنامه‌های متعدد از توجه و تلاش هلال‌احمر در تسکین آلام و کمک به نیاز مردم به آب سالم قدردانی و تقدیر کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۸ ساعت ۱۴:۵

51 هزار نفر از خدمات داروخانه هلال احمر مشهد بهره بردند
مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 51 هزار و 30 نفر از خدمات داروخانه هلال احمر در کلانشهر مشهد بهره مند شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۸ ساعت ۸:۲۷

مصدومیت 20 نفر در دو حادثه تصادف زنجیره ای
مصدومیت ۱۳ نفر در حادثه تصادف زنجیره خودرو های تیبا ، نیسان ، پیکان وانت و تجمع کنندگان در محل حادثه در محور قوچان به چناران /7 مصدوم در برخورد تریلی،تراکتور ،خاور ویک دستگاه پراید در محور قوچان به مشهد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۸ ساعت ۸:۱۵

برگزاری سومین جلسه مجمع هلال احمر خراسان رضوی
دبیر هیات مدیره هلال احمر خراسان رضوی از تشکیل سومین جلسه مجمع استان در هفته آینده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۷ ساعت ۱۳:۳۴

گزارش رئیس هلال احمر کاشمر در جلسه هیات مدیره هلال احمر خراسان رضوی
رئیس هلال احمر کاشمر از انجام مهمترین برنامه های ابلاغی استان توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۷ ساعت ۱۳:۶

برگزاری کلاسهای طرح همدلی تشکلهای دانش آموزی در تابستان 97 جمعیت هلال احمر جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۷ ساعت ۱۲:۹