امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
حضور سرپرست فرمانداری و دبیر بحران شهر به همراه رییس جمعیت هلال احمر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت ۱۰:۵۵

13 مصدوم در تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: در حادثه تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودروی سمند،رانا وبرلیانس 13 نفر مصدوم شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت ۱۰:۴۳

تشرف دانش آموزان کرمانشاهی به حرم مطهر رضوی
اردوی امید هلال وِیژه ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت ۹:۱۰

دوره 120 ساعته ارتقای دانش و مهارت مربیان مهد های :
دوره 120 ساعته ارتقای دانش و مهارت مربیان مهد های کودک با همکاری جمعیت هلال احمر و بهزیستی شهرستان تایباد در هفته دولت برگزار گردید
همزمان هفته دولت و با نزدیک شدن ماه مهر و باز شدن مهدهای کودک، دوره های 120 ساعته ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک با حضور 40 نفر از مدیران و مربیان مهد کودک ها و با همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره بهزیستی شهرستان تایباد به منظور افزایش توانمندی مدیران و مربیان مهد کودک هابرگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت ۸:۱۱

بازدید اسماعیل شاه بیکی معاون مدیرعامل ورئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از تمرینات تیم دادرس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت ۲۱:۳۲

گزارش تصویری / افتتاح خانه هلال در هفته دولت
گزارش تصویری / افتتاح خانه هلال در روستای ساغروان و روستای گوارشک
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت ۱۳:۲۹

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر . امور جوانان . شعبه کاشمر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر از برگزاری مرحله شهرستانی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت ۱۳:۲۹

افتتاح خانه هلال در هفته دولت
پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته دولت در این خصوص گفت: فعالیت خانه های هلال در روستاهای محروم باعث دلگرمی ساکنین منطقه و ارائه بهتر خدمات و آماده ساختن افراد آموزش دیده در برخورد صحیح با حوادث و جذب خیرین می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت ۱۲:۳۷

حضور اعضا و پرسنل هلال احمر تایباد در مراسم غبار ر:
حضور اعضا و پرسنل هلال احمر تایباد در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء در هفته دولت
به مناسبت هفته دولت و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان تایباد با حضور مسئولین ادارات ، پرسنل و اعضای هلال احمر برگزار گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت ۱۱:۲۴

حضور اعضا جوانان و مسئول امور بانوان شعبه در جلسه مجمع مشورتی جوانان شهرستان
حضور اعضا مرکز امور جوانان و مسئول امور بانوان شعبه در جلسه مجمع مشورتی جوانان شهرستان با حضور مشاور محترم استاندار جناب آقای حسینی و فرماندار محترم شهرستان جناب آقای قامتی به مناسبت هفته دولت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت ۴:۰