امروز: ۱۴۰۳/۵/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
غبارروبی وعطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۱۷:۰

دیدار با پزشک داوطلب هلال احمر خواف
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خواف، هادی رمضانی با گرامیداشت روز پزشک، پزشکان را فرشتگان نجات بشریت و مظهر احیاگری دانست و گفت: اعضای جوان و داوطلب جمعیت همزمان با روز پزشک با پزشک معتمد جمعیت دیدار کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۹:۲۷

امدادگر هلال احمر مشهد در قاب دوربین عکاس خراسان
روزنامه خراسان امروز پنجم شهریور ماه جاری در گزارش ویژه ای در صفحه جامعه در مطلبی با عنوان مرثیه ای برای کودک حاشیه نشین ،تصویری از امدادگر هلال احمر مشهد را منتشر کرده در حالیکه کودک جان باخته در حادثه اخیر انفجار آبگرمکن در مشهد را در آغوش گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۹:۲۴

کارگروه تخصصی جوانان و داوطلبان در خصوص طرح نذر آب در جمعیت هلال احمر تایباد برگزار شد
باتوجه به خشکسالی های اخیر در جنوب شرق کشورمان ، کارگروه تخصصی جوانان و داوطلبان در خصوص راهکارهای جذب کمک های مردمی در جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد در راستای مشارکت اعضای جوانان در برنامه های بشر دوستانه و کمک به رفع مشکلات اجتماعی کشورمان با حضور تعداد 20 نفر از اعضای خواهر برگزار گردید و از مطالب مورد بحث می توان به اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و استفاده از تلویزیون های شهری ، برگزاری نمایش های خیابانی با موضوع خشکسالی و... را عنوان نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۹:۱۱

دیدار و تقدیر ریاست و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرست:
دیدار و تقدیر ریاست و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد از پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پزشک
در سالروز ولادت ابو علی سینا ، پزشک توانا و دانشمند ایرانی و روز پزشک ، ریاست و پرسنل جمعیت هلال احمر تایباد به همراه رئیس خانه داوطلب هلال احمر این شهرستان با آقای مهدی مبارکی ، پزشک داوطلب و خیر هلال احمر این شهرستان دیدار و ضمن تبریک این روز از خدمات و زحمات ایشان در ویزیت رایگان مددجویان و همکاری در کاروانهای سلامت این شهرستان با اهدای گل و لوح یاد بود تقدیر نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۹:۸

هلا ل احمر همیشه در خط مقدم و در خطر
همزمان با دهه امامت و ولایت وهفته دولت ،رئیس و جمعی از جوانان واعضای کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر مشهد ونیز مدیر روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی با حضور در منزل ، علیرضا دلبریان ، جانباز و راوی دفاع مقدس با آرمانهای شهدا میثاقی مجدد بستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۸:۳۳

مصدومیت 267 تن در زلزله کرمانشاه/ 3 بالگرد امدادی در مناطق زلزله زده مستقر شده اند
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بر اثر وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری در تازه آباد کرمانشاه 267 تن مصدوم شدند، اعلام کرد:42 روستا (22 روستا در ثلاث باباجانی، 8 روستا در شهرستان جوانرود و 12 روستا در شهرستان سرپل ذهاب) از سوی ارزیابان جمعیت هلال احمر مورد ارزیابی و به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان زلزله زده 3 فروند بالگرد در کرمانشاه مستقر شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۸:۲۵

تقدیر از کارمند نمونه جمعیت هلال احمر رشتخوار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۵ ساعت ۳:۰

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در حاشیه برگزاری مسابقات رفاقت مهرگفت ::
شیوه نامه جدید برگزاری مسابقات باعث افزایش مهارت های امدادی اعضا می شود
بیست نهمین دوره مسابقات امدادی و بشر دوستانه رفاقت مهر در مرحله شهرستانی در قوچان برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۴ ساعت ۲۳:۶

ویژه برنامه های حوزه امور داوطلبان قوچان به مناسبت هفته دولت و دهه ولایت
سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از برگزاری کاروان نیکو کاری ، جمع آوری کمک های مردمی برای کمپین نذر آب و پخش گوشت قربانی در بین نیازمندان شهرستان به مناسبت هفته دولت و دهه ولایت خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۴ ساعت ۲۲:۵۹