امروز: ۱۴۰۳/۵/۷
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی از پست نوروزی شهید نیکوکار شعبه کاشمر
حجت الاسلام والمسلمین اسدی ، در بازدیدهای استانی خود از پست های ایمنی و سلامت نوروزی به پست ایمنی و سلامت نوروزی شهید نیکوکار رسید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۳ ساعت ۷:۴۳

بازدید شهردار از پست ایمنی و سلامت نوروزی شهید نیکوکار . شعبه کاشمر.
شهردار کاشمر به همراه هیئت همراه خود ، از پست نوروزی شهید نیکوکار دیدن کرد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۳ ساعت ۷:۱۲

ابتکار هلال احمر فریمان در راه‌اندازی دوچرخه سواران امدادگر
رئیس جمعیت هلال احمر فریمان گفت: ابتکار هلال احمر فریمان در راه‌اندازی دوچرخه سواران امدادگر با نتایج و دستاوردهای مثبت همراه بوده و پیشنهاد گسترش این نوع خدمت‌رسانی در سطح استان و کشور را داریم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۱۵:۴۸

محور ترانزیتی خواف جزء مسیرهای پرحادثه /افزایش 28 پایگاه امدادی ویژه روز طبیعت
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی محورهای خواف به ویژه محور ترانزیتی این شهرستان را جزء مسیرهای پرحادثه استان عنوان کرد و گفت: اغلب این حوادث به علت خواب آلودگی رانندگان رخ می دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۱۴:۲۷

در 16 روز اول طرح نوروزی 97؛:
وقوع 140حادثه در خراسان رضوی
رئیس اداره عملیات امدادونجات هلال احمر خراسان رضوی از وقوع 140 حادثه از ابتدای اجرای طرح نوروزی 97 تا 10 فروردین ماه در استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۱۳:۵۴

نیشابور الگوی خوبی در کشور برای گسترش فعالیت‌های بانوان در امداد است
رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور با بیان اینکه تنها پایگاه امدادی 24 ساعته بانوان کشور در این شهرستان فعال است، گفت: نیشابور الگوی بسیار خوبی برای دیگر نقاط سطح استان و کشور برای گسترش فعالیت‌های 100 درصدی بانوان در حوزه امداد و نجات است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۱۲:۱۲

حضور 60 روحانی در پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از حضور 60 روحانی در پایگاه‌های نوروزی این مجموعه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۹:۵۸

امدادرسانی به 5 مصدوم واژگونی خودروی پراید در محور سبزوار-کاهک
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی نیروهای این جمعیت به 5 مصدوم پراید واژگون شده در محور مشهد-نیشابور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۹:۳۲

رویش شوق زندگی با حضور سرخ‌پوشان هلال
زوج جوان سرپل ذهابی با حضور در مشهد و در جمع اعضای ستاد خبری طرح ملی «هلال بهشت» می گویند: زلزله که رخ داد زندگی همه مردم زیرآوار رفت، از اولین گروه‌هایی که به کمک مردم شتافتند نیروهای تلاشگر هلال‌احمر بودند که حضور آنان تاکنون دلگرمی خاصی به مردم داده و حس تنها بودن را از دل‌هایمان از بین برده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۲ ساعت ۹:۱۴

پنج مصدوم در پی واژگونی سواری پراید در جاده سبزوار-شاهرود
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۱ ساعت ۲۰:۲۶